رهبر معظم انقلاب در ديدار با هزاران نفر از مردم قم؛

كدام انتخابات از اول انقلاب "آزاد" نبوده است؟ + صوت

رهبر معظم انقلاب اسلامي با هزاران نفر از مردم شهر مقدس قم ديدار كردند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني khamenei.ir رهبر معظم انقلاب اسلامي در سالروز قيام 19 دي‌ ماه مردم قم صبح امروز (سه‌شنبه) با هزاران نفر از مردم اين شهر ديدار كردند.

ايشان پیامدهای مبارک و تعیین‌کننده قیام 19 دی مردم قم را جلوه‌هایی از تحقق وعده‌های صدق الهی خواندند و با تاکید بر ایستادگی و هوشیاری کامل در مقابل طرحها، روشها و حرکات دشمن بویژه در قبال انتخابات خرداد آینده، نکات مهمی را درباره وظایف مسئولان، خواص، مردم، رسانه‌ها و کسانی که قصد نامزدی در این انتخابات را دارند، بیان کردند.

رهبرانقلاب در اين ديدار فرمودند: آن كسانی كه راجع به انتخابات توصیه‌هایی می‌كنند، حواسشان باشد به دشمن كمك نكنند، دائما نگویند انتخابات باید "آزاد" باشد، از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم، كدامش آزاد نبوده است؟
ايشان ادامه دادند: یكی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است كه در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی گرم كنند اما ملت ایران هوشمندتر از این است كه از دشمن فریب بخورد.

رهبر معظم انقلاب تاكيد كردند: همه دنيای استكبار دست به دست هم گذاشتند تا با تحريم، ملت ايران را به ستوه بياورند و محاسبات مسئولان عوض شود اما نتيجه اين شده كه ملت ايران هر روز گرايشش به مبانی اسلام و ايستادگی بيشتر مي‌شود.

ايشان فرمودند: كسانی كه وارد عرصه انتخابات مي‌شوند، بايد بتوانند بار مسئوليت را بكشند، صلاحيتهای مورد نظر شورای نگهبان را در خود ملاحظه كنند و بايد بخواهند كه قانون اساسی را اجرا كنند.

صوت بیانات رهبر انقلاب در قم


برچسب ها: صوت ، بیانات ، رهبر ، انقلاب ، دیدار ، وردم ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار