نايب رئيس بانوان فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا و بيماران خاص:

درخواست جدايي از فدراسيون را به عليمرادي ارائه دادم

طاهره علي آبادي درخواست جدايي خود از فدراسيون را بصورت رسمي به رئيس فدراسيون ارائه کرده بنابراين در صورت رضايت عليمرادي جدايي علي آبادي از فدراسيون ناشنوايان پيوند اعضا و بيماران خاص رسمي مي شود.

طاهره علي آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: شرايط براي ادامه همکاري با فدراسيون از سوي من وجود ندارد. تصميم جدايي از فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا و بيماران خاص علي رغم ميل باطني ام گرفتم.

نايب رئيس بانوان فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا و بيماران خاص تصريح کرد: در زمان حضور فاطمي نسب اضاع داخلي فدراسيون متشنج بوده است. در آن زمان بارها خواهان جدايي و استعفا بودم، اما حال و با وجود اينکه با حضور عليمرادي شرايط به طور کامل در فدراسيون متفاوت شده است، مشکلات شخصي مانع ادامه همکاري با عليمراديان و فدراسيون است.

وي ادامه داد: مسير طولاني فدراسيون با محل زندگي شخصي ام سبب شده است تا وقت کافي براي حضور در فدراسيون و رسيدگي به امور ورزشکاران ناشنوا و پيوند اعضا را در اختيار نداشته باشم، بنابراين از عليمرادي درخواست جابجايي ام با فرد در يک فدراسيون ديگر را کرده ام.

علي آبادي افزود: عليمرادي رئيس فدراسيون ناشنوا، پيوند اعضا و بيماران خاص، بصورت شفاهي با جدايي من از فدراسيون موافقت کرده است و درپي جذب فردي پويا و حرفه اي تر از منم است که در آينده نزديک خود منتخب معرفي مي شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار