آیت‌الله تسخیری درگذشت امیر سابق جماعت اسلامی پاکستان را تسلیت گفت

آیت‌الله تسخیری درگذشت علامه "قاضی حسین احمد" امیر سابق جماعت اسلامی پاکستان را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است: درگذشت علامه مجاهد قاضی حسین احمد امیر سابق جماعت اسلامی پاکستان ضایعه اسفناکی برای برادران و خواهران مسلمان در پاکستان و رهپویان راه وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در منطقه بود.

"قاضی حسین احمد" از رهبران معتقد به وحدت اسلامی و از پشتیبانی سخت‌کوش انقلاب مقدس اسلامی ایران و حرکت بیداری اسلامی در سراسر جهان بود.

این مرد بزرگ از سال‌ها پیش از پیروزی انقلاب با امام راحل عظیم الشان و پیروان آن حضرت در ایران، عراق و شبه قاره در ارتباط بود و خود در مسیر اسلام سیاسی و پیاده کردن آن در جوامع اسلامی تلاش می‌کرد.

مردی مومن، با نفوذ، پرتحرک، با اخلاص و انگیزه دینی بود ک ارتحال و ثلمه‌ای در سرزمین پاکستان و بیدرای اسلامی منطقه به شمار می‌رود. عضویت او در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و شرکت و سخنرانی مکرر در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی نشان از ایمان قلبی او به تقریب مذاهب و احساس مسوولیت او به سرنوشت امت اسلام داشت.

اینجانب با تقدیر از یک عمر مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر این مرد بزرگ درگذشت تاسف بار او را به خانواده گرامی، ملت بزرگ پاکستان و ارادتمندانش در ایران، منطقه و جهان اسلام تسلیت گفته امیدوارم برادران و خواهران ما در حزب جماعت اسلامی پاکستان ادامه دهنده راه وحدت‌گرایانه و انقلابی او باشند.

از خداوند متعال رحمت و آمرزش واسعه برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم مخصوصا فرزندان عزیزش، مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار