کشف 3 خودرویی سرقتی توسط عوامل راهور تهران ؛

برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید

پلیس راهور تهران با تلاش خود توانست در سطح شهر تهران طی 24 ساعت گذشته 3 دستگاه خودروی سرقتی را کشف و ضبط کند. *کشف خودرویی به شماره پلاک 168 ب 45 ایران 77

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: ماموران پلیس راهور با تماس پرسنل زحمت کش خود و با ساماندهی منحصر به فرد،عوامل گشت،نظم و مقررات راهنمایی و رانندگی را در جهت کاهش حوادث و افزایش سطح فرهنگی ترافیکی ارتقاء بخشیده است.
سرهنگ سعید اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: عوامل گشت خودرویی پلیس راهور فاتب در پی گشت زنی مستمر خود در محدوده منطقه 20 توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی را به شماره پلاک 168 ب 45 ایران 77 کشف و به کلانتری مربوطه تحویل دهند.
*کشف خودرویی با شماره پلاک 454 م 16 اران 44
رئیس مرکز ترافیک راهور تهران ضمن اشاره به کشف آخرین خودروی سرقتی در محدوده شهر تهران طی 24 ساعت گذشته،اظهار داشت:عوامل پلیس راهور تهران با تمامی امکانات در دسترس خود با رصد لحظه ای راهها و مسیرها می کوشند تا به محض رویت شکل ترافیکی بلافاصله آن را با درایت خاص خود برطرف نمایند.
سرهنگ سعید اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران گشت خودرویی پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه خود در جهت برخورد متخطیان در محدوده منطقه 4 توانستند یک خودروی سرقتی را که به صورت بلاصاحب به شماره پلاک 454 م 16 ایران 44 رها گشته بود کشف و به کلانتری مربوطه تحویل دهند.
*کشف خودرویی سرقتی به شماره پلاک 288 ط 28 ایران 66
این مقام مسئول راهور در ادامه ضمن اشاره به کشف دومین خودروی سرقتی ،اذعان داشت:مسئولین پلیس راهور فاتب به ویژه رئیس پلیس راهور تهران برای اطلاع رسانی در جهت خدمتی به شهروندان تهرانی،خودروهای سرقتی کشف شده در سطح شهر تهران را با اعلام شماره پلاک،اعلام خواهد نمود.
سرهنگ اسماعیلی افزود:عوامل گشت پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه خود در مسیرهای استحفاظی خود در منطقه 3 توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی به شماره پلاک 288 ط 28 ایران 66 که در لابه لای خودروها پارک شده بود کشف و کلانتری مربوطه تحویل دهند./ف
برچسب ها: خودرو ، سرقت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار