قدیری ابیانیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحریم‌ها انگیزه مردم ایران را برای پیشرفت تشدید کرده است

یک کارشناس عالی علوم استراتژیک گفت: بدون شک غرب در سیاست‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های خویش شکست خواهد خورد چراکه تحریم‌ها انگیزه تلاش بیشتر در جهت رشد و بالندگی کشور و خوداتکایی را تقویت کرده و ما شاهد تبدیل تهدیدها به فرصت هستیم.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این غرب اعتراف کرده بود، رهبر معظم انقلاب از نقشه راه دشمن مطلع هستند یا به اصطلاح دست دشمن را خوانده‌اند.
 
وی افزود: "سوزان رایس"، وزیر خارجه سابق آمریکا نیز در اظهارات خود به این امر تاکید داشت که برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت غرب که با دقت زیاد، سازماندهی و هزینه‌های بالا علیه ایران صورت می‌گیرد با یک سخنرانی یک ساعته رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود، چراکه مردم به وی اعتماد توام با اعتقاد دارند.

قدیری ابیانه ادامه داد: غرب از درک عمیق فرهنگ اسلامی مردم ایران غافل بوده و نمی‌داند که مردم ما ملتی مسلمان و عاشورایی هستند که با تحریم‌های اقتصادی به لشکریان یزید نمی‌پیوندند.
 
این کارشناس عالی علوم استراتژیک در پایان یادآور شد: بدون شک غرب در سیاست‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های خویش شکست خواهد خورد چراکه تحریم‌ها انگیزه تلاش بیشتر در جهت رشد و بالندگی کشور و خوداتکایی را تقویت کرده و ما شاهد تبدیل تهدیدها به فرصت هستیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سخنرانی ، رهبر ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار