نابودی تدریجی گروهکهای تروریستی در منطقه داريا

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه در حال نابود کردن افراد مسلح در شهر داریا در جنوب غربی دمشق هستند و خسارت های زیادی به افراد مسلح وارد کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه اسکای نیوزعربی درباره تحولات شهر داریا در سوریه گزارش داد: شهر داریا در جنوب غربی دمشق پایتخت سوریه قرار دارد. ساعتی پیش منبعی بلند پایه سوری اعلام کرد عملیات نظامی در این شهر در حال پایان است.

خبرنگار این شبکه افزود: یک منبع نظامی سوری نیز به خبرنگار اسکای نیوز عربی اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه در حال نابود کردن افراد مسلح در منطقه «حدیقه الملاحی» در مرکز و غرب شهر داریا هستند.
خبرنگار این شبکه گزارش داد: همچنین یک منبع دیگری در ارتش سوریه اعلام کرد یکی از فرماندهان ارتش سوریه امروز از ناحیه کتف زخمی شد، اما از انتقال به بیمارستان خودداری کرد و پافشاری می کند که در شهر داریا تا پایان عملیات نظامی بماند.
خلیل هملو افزود: در محورهای مختلف شهر داریا درگیری وجود دارد و نیروهای ارتش سوریه به طور چشمگیری در حال پیشرفت هستند و ممکن است عملیات نظامی طی چند روز آینده در این شهر فیصله یابد. 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار