اردبیل/

اجرای طرح سفر مهر در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین دستگاه‌های ذیربط به ویژه حمل و نقل و شهرداری‌ها طرح سفر مهر در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بهروز ندایی امروز در جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: ماهیت این طرح حمایت از اقشار کم‌ در‌آمد برای تسهیل در سفر و رونق سفر با هدف همه مکانی، همه فصلی و فراگیر شدن انجام مسافرت‌های داخلی در کشور است که انتظار می‌رود با اولویت‌های در نظر گرفته شده و با همکاری رانندگان وسایط نقلیه عمومی این طرح اجرایی شود.

وی گفت: ما از امروز ستاد طرح سفر مهر را در استان راه‌اندازی می‌کنیم و با همکاری حمل و نقل و شهرداری ثبت‌نام متقاضیان برای انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی صورت می‌گیرد تا بتوانیم داوطلبان را شناسایی کرده و امکانات سفر را در مقصد به ویژه اماکن زیارتی با هماهنگی‌های لازم مهیا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین افزود: البته این زیر‌ساخت‌ها در استان اردبیل نیز که مقصد گردشگران و مسافران داخلی خواهد بود به خوبی مهیا می‌شود که البته قرار است این زیر‌ساخت‌ها و امکانات با تخفیف به مسافران و افراد شرکت‌کننده در طرح سفر مهر ارائه شود.

ندایی در ادامه با بیان اینکه در سطح کشور 370 روستای هدف گردشگری وجود دارد، گفت: پیش از این 11 روستای هدف گردشگری نیز در این استان وجود داشت که با افزایش 36 موردی به آنها این تعداد به 47 روستای هدف گردشگری رسید./ع

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، سفر ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.