احمدي تأکيد کرد

لزوم خارج شدن اجراي فاز دوم هدفمندي از دستور کار دولت

عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه چند ماهي بيش به پايان دولت دهم باقي نمانده است‌گفت: دولت فرصت کافي را براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها ندارد، لذا اجراي آن به مصلحت نبوده و دولت بايد فاز دوم را از دستور کار خود خارج کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، "نبي‌الله احمدي" نماينده مردم داراب و زرين‌شهر در خانه ملت، در نطق ميان‌دستور خود در صحن علني امروز (يکشنبه 24 دي) با اشاره به اجراي هدفمندي يارانه‌ها و آثار آن بر جامعه اظهار داشت: مرحله اول هدفمندي يارانه‌ها که در راستاي سياست‌هاي کلي نظام صورت گرفته جاي تقدير و تشکر دارد، اما در شرايط موجود، اجراي فاز دوم نياز به تامل بيشتري دارد.

وي افزود: ملت شريف ايران، نهايت همکاري را در اجراي هدفمندي يارانه‌ها داشته و اکنون تحت فشارهاي اقتصادي قرار گرفته‌اند، لذا مسئولان بايد در راستاي منافع نظام حرکت کرده و تمامي جوانب اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را مد نظر داشته باشند.

نماينده مردم داراب با تاکيد بر اينکه اکنون شرايط اجتماعي براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها مهيا نيست، تصريح کرد: چند ماهي بيش به پايان دولت دهم باقي نمانده است، لذا دولت فرصت کافي براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در اختيار ندارد، لذا اجراي آن به مصلحت نبوده و دولت با يد فاز دوم را از دستور کار خود خارج کند و تمام همت خود را در به پايان رساندن پروژه‌هاي نيمه تمام عمراني معطوف دارد.

عضو کميسيون عمران در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابيه خود اظهار داشت: شهرستان‌هاي داراب و زرين‌شهر از سال 75 تاکنون با کاهش بارندگي نسبت به سهم خود روبرو بوده که منجر به کاهش توليد و کاشت محصولات کشاورزي شده است، لذا کشاورزي که عمده معيشت مردم اين شهرستان‌ها را تامين مي‌کند با رکود مواجه شده است؛ برهمين اساس پرداخت خسارت به کشاورزان از خواسته‌هاي مردم داراب و زرين‌شهر است.

وي با اشاره به مشکل آبرساني در حوزه انتخابيه خود بيان داشت: پيشرفت پروژه‌هاي آبرساني کمتر از 60 درصد بوده، چرا که مسئولان برنامه‌ريزي عملياتي مطلوبي نداشتند و با توجه به اينکه تجهيز سيستم آبرساني جزء مصوبات دولت بوده، اهتمامي در تکميل آن صورت نگرفته است.

عضو کميسيون کشاورزي با اشاره به اينکه کمتر از 60 درصد از شهرستان‌هاي داراب و زرين شهر از گاز بهره مند هستند خواستار اهتمام ويژه نسبت به گاز رساني اين شهرستان شد.

وي در پايان  با اشاره به مشکلات موجود در بخش بهداشتي، آموزشي و راه و ترابري خواستار تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام در اين بخش و اهتمام ويژه وزيران مربوطه در تکميل پروژه‌هاي اين بخش شد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ، دستور ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار