از ابتدای سال جاری صورت گرفت ؛

مرمت آسفالت 200 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه 10

با تلاش معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 10 و نواحی سه گانه در 9 ماهه اول سال جاری بیش از 200 هزار متر مربع از سطح معابر منطقه 10 با 36 هزار تن آسفالت مورد مرمت قرار گرفت .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : روند اجرای فعالیت های عمرانی منطقه با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات منطقه در راستای تامین رفاه ، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان است . 
وی افزود : عملیات آسفالت سطح معابر منطقه با هدف سهولت در بهبود تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی در معابر به هنگام بارش نزولات آسمانی در 9ماهه اول سال جاری در 200 هزار متر مربع از معابر منطقه اجرا شد . 
عظیمی با اشاره به این که اجرای عملیات تراشه و روکش آسفالت در معابر از استانداردهای مطلوب برخوردار است افزود : این عملیات در قالب 6 هزار متر مربع خاکبرداری ،5هزار متر مربع خاکریزی و 91 هزار متر مربع زیر سازی انجام شده است .
شهردار منطقه 10 اجرای تمامی فعالیت های عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پل های فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد : از اهم اقدامات منطقه در این راستا می توان به لکه گیری 20 هزار متر مربع از معابر با 3 هزار تن آسفالت ، مرمت نوار حفاری 6 هزار متر مربع ، روکش دستی 8 هزار متر مربع با استفاده از 14 هزار تن آسفالت  و روکش مکانیزه 91 هزار متر مربع با 19 هزار تن آسفالت و ...  اشاره کرد . 
وی افزود : به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کلیه نقاط حفاری شده توسط شرکت های خدمات رسان در پیاده رو و سواره روهای معابر همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار لکه گیری ، بهسازی و روکش آسفالت خواهد شد . /ف

برچسب ها: شورا ، تهران ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار