حجت‌الاسلام حبيب‌الله برومند:

دولت در عدم ارايه به موقع لايحه بودجه "مخفي‌کاري" مي‌کند/ اهداف سياسي دولت براي استفاده ارز بودجه در انتخابات

يك نماينده مجلس با انتقاد از تحويل ديرهنگام لايحه بودجه سنواتي سال آينده به بهارستان و اهداف سياسي دولت از اين اقدام گفت: دولت در عدم ارائه به‌موقع لايحه بودجه به مجلس مخفي‌کاري‌ كرده و به دنبال آن است تا از اين موضوع در انتخابات سال آينده بهره‌برداري كند.

حجت‌الاسلام حبيب‌الله برومند نماينده پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با انتقاد از عدم ارائه به موقع لايحه بودجه سال 92 از سوي دولت به مجلس گفت: نمي‌دانم نظر رئيس‌جمهور چيست ولي در خصوص عدم ارائه به موقع لايحه بودجه سال آينده برخي مخفي‌کاري‌ها صورت مي‌گيرد.

عضو کميسيون کشاورزي مجلس با اشاره به ضربات جبران‌ناپذير عدم ارايه به‌موقع لايحه بودجه به مجلس تصريح كرد: لايحه بودجه سال آينده بايد حول محور تقويت بخش کشاورزي و صنعت تدوين شود تا مشکلات اين حوزه مرتفع گردد.

وي با بيان اينکه دولت مي‌خواهد فرد مورد نظر خودش را براي عرصه انتخابات رياست جمهوري آينده معرفي کند، افزود: هدف دولت از عدم ارائه به موقع بودجه، اقتصادي و سياسي بوده و به دنبال آن است تا از اين موضوع در انتخابات سال آينده بهره‌برداري كند.

اين نماينده در ادامه تاکيد کرد: شنيده‌ها حاکي از آن است كه دولت مقداري پول از مابه‌التفاوت نوسانات ارز را ذخيره کرده است تا از آن در هنگام انتخابات استفاده كند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بودجه ، مجلس ، بهارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار