مازندران /

تجلیل از راهدار نمونه کشوری در نکا

فرماندار نکا از رئیس اداره راه و شهرسازی نکا از سید علی صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا به عنوان راهدار نمونه کشوری تجلیل کرد.

رجبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت :شهرستان نکا با داشتن راه‌های صعب‌العبور در مناطق بالادست هزار جریب، نیازمند راهدار و مسئولان راهداری وظیفه‌شناس است تا در مواقع ضروری در بازسازی جاده‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به رانشی بودن زمین در مناطق بالادست افزود : با تلاش انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان تا حدودی رانش زمین در مناطق بالادست مهار شده است اما نیازمند بودجه کلان در این زمینه هستیم.

فرماندار نکا تصریح کرد : براثر بارش باران در ماه‌های گذشته خسارت فراوانی به راه، ابنیه و ساخت و سازها در شهرستان نکا وارد شد که در همین راستا 700 میلیون تومان اعتبار به این امر و رانشی بودن زمین اختصاص یافته است که در این راستا با تزریق اعتبار هزینه می‌شود.

رجبی گفت : در هفته حمل و نقل و راهداری وزیر راه و شهرسازی به منظور قدردانی از زحمات خستگی‌ناپذیر راهداران در جاده‌ها با اهدای تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های سیدعلی صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا قدردانی و او را به‌عنوان راهدار نمونه کشوری انتخاب کردیم و ما نیز وظیفه داریم از ایشان قدردانی کنیم./س

برچسب ها: تجلیل ، راهدار ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.