مطهري‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

احتمال برگزاري جلسه فوق‌العاده حزب مردم سالاري/بررسي تعويق كنگره شوراي هماهنگي

عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاري گفت: با توجه به اينكه در آستانه برگزاري كنگره حزب مردم سالاري قرار داريم ممكن است جلسه فوق‌العاده‌اي را براي بررسي اقدامات انجام شده در كنگره برگزار كنيم.

ميرزابابا مطهري‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعويق كنگره شوراي هماهنگي اصلاحات اظهار داشت: براساس اعلام قبلي، قرار بود كه تصميم‌گيري در كنگره حزب مردم سالاري براساس نتيجه كنگره شوراي هماهنگي اصلاحات انجام شود، اما با توجه به تعويق كنگره شوراي هماهنگي، حزب مردم سالاري اين مساله را بررسي مي‌كند كه آيا در كنگره 5 بهمن مواضع انتخاباتي‌اش را اعلام و يا اينكه آن را به بعد از برگزاري كنگره شوراي هماهنگي اصلاحات موكول كند.

عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاري ادامه داد:‌ هر دو هفته يك بار جلسه كميته سياسي حزب مردم سالاري برگزار مي‌شود اما با توجه به اينكه در آستانه برگزار كنگره قرار داريم ممكن است جلسه فوق‌العاده‌اي را  براي بررسي اقدامات انجام شده در كنگره برگزار كنيم.

لازم به ذكر است كه شب گذشته شوراي هماهنگي اصلاحات با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه برگزاري كنگره آنان كه قرار بود 27 و 28 دي ماه برگزار شود، به تعويق افتاده است.(متن بيانيه)

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، مردم ، سالاری ، کنگره ، تعویق ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار