گزارش تصویری و حاشیه های برنامه نود؛

حکم معذرت خواهي اجباري/فردوسي پور عامل بي پولي گهر!!بزن بزن هاي فوتبال غير حرفه اي

برنامه تلویزیونی نود دوشنبه شب بیست و ششم دی ماه 1391 از ساعت 22:34 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه تلویزیونی نود دوشنبه شب بیست و ششم دی ماه 1391 از ساعت 22:34 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

سوال مسابقه پیام کوتاه این برنامه در خصوص هیجان انگیزترین شهرآورد پایتخت در دو دهه اخیر بود.


در ابتدای برنامه گزیده ای از مسابقه های برگزار شده در جام حذفی پخش شد.



پخش گزارشی در خصوص وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و اعتراض مربیان و مسئولین تیم ها نسبت به آن از بخش های دیگر برنامه نود بود.




مایلی کهن اولین مهمان تلفنی برنامه نود بود؛ وی در صحبتهای خود گفت: اگر تاتار و پورمند هم می توانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند قطعا شرایط تیم ما از اکنون خیلی بهتر بود. 

وی در ادامه در خصوص مشکلات تیم گهر عنوان کرد: بازیکنان ما خیلی نجیب هستند و از کمترین امکانات بهره می بریم؛ تیم ما می رفت که امکاناتش بهتر شود اما از کم لطفی شما برخوردار شدیم. 

مایلی کهن در خصوص برکناری بهروان از سازمان لیگ گفت: برخی ها که کمتر از یکسال است در فوتبال هستند اکنون رکورد گینس را در مصاحبه زده اند در حالیکه هدایتی کمترین مصاحبه را در سالهای اخیر داشته است. متاسفانه قانون برای همه یکسان اجرا نمی شود و برخی ها هستند که دو شغله که هیچ ده شغله هستند. 

فردوسی پور: امیدوارم که بهروان به عنوان وجه المصالحه نشده باشد. 

مایلی کهن اظهار کرد: تیم هایی میلیاردی هزینه می کنند اما می گویند رختکن ما بخاری ندارد، اما ما این کارها را خودمان می کنیم و بازیکنان ما با جان و دل برای تیم بازی می کنند.

عابدینی مهان تلفنی بعدی برنامه نود بود، وی در صحبتهای خود راجع به اظهارات فتح اله زاده در خصوص دربی سال 1379 گفت: فتح اله زاده نبش قبر نکند مگر می شود در فوتبال چنین کاری کرد حتی خوردبین با من تماس گرفت که تیم را بیرون بکشد اما من گفتم این کار را نکند چون استقلال به ما گل بزن نبود.

گزارش از: حمیدرضا حجازی
برچسب ها: برنامه ، تلویزیونی ، نود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار