در جلسه غیرعلنی تأکيد شد

رئیس‌جمهور به عنوان منتخب ملت شنوای نظرات منتخبين ملت باشد

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز بهارستان (سه شنبه 26 دی) گفت: در این جلسه بحث بر این بود که رئیس‌جمهور به عنوان منتخب ملت، شنوای نظرات نمایندگان ملت باشد.

"علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: این نشست درباره چگونگي حضور احمدی‌نژاد در جلسه علني  فردا(چهارشنبه 27 دي‌ماه) مجلس بود که نظر نمايندگان برآن است که رئيس‌جمهور نيز پس از نطق خود نظرات نمايندگان را نيز استماع کند، ضمن این‌که در مجموع مجلس از این حضور استقبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: براساس صحبت‌هایی که مطرح است، رئیس‌جمهور پس از اعلام نظرات خود صحن علنی مجلس را ترک خواهد کرد که بر اين اساس نظر نمایندگان بر این بود که رئیس‌جمهور به عنوان منتخب ملت، شنوای نظرات نمایندگان به عنوان منتخبین ملت باشد.

دبیر کمیسیون آموزش در ادامه تصریح کرد: گر چه این نشست مفید خواهد بود، اما در صورتی خروجی مثبت خواهد داشت که رئیس‌جمهور نیز نقطه‌نظرات نمایندگان را بشنود و یک جمع‌بندی کامل از مسائل پیش رو انجام گيرد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار