محمدرضا فروتن در مراسم بزرگداشت محمد سریر:

محمد سریر با خویشتن خود آشنا است/سریر به علاقه خداوند به خوبی پاسخ داده است

محمد سریر آهنگساز برجسته کشورمان نمونه ای از یک انسان آشنا با خویشتن خود است که نشانه این موضوع قدرت و نیروهای درونی او است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم بزرگداشت محمد سریر در خانه هنرمندان ایران هوشنگ کامکار نوازنده در این مراسم گفت: محمد سریر از ویژگی های منحصر به فردی همچون مسئولیت پذیری اجتماعی و کمک به درماندگان برخوردار است.
محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم تصریح کرد: محمد سریر نمونه ای از یک انسان آشنا با خویشتن خود است که نشانه این موضوع قدرت و نیروهای درونی او است.
وی ادامه  داد: خداوند علاقه مند است تا تک تک خصوصیات خود را در بندگانش مشاهده کند و تصور میکنم سریر به این علاقه خدا به خوبی پاسخ داده چرا که او نمونه یک انسان قانونمند است.
شاهین فرهت آهنگساز در این برنامه اظهار داشت: من و سریر از زمانی که 20 ساله بودیم یکدیگر را می شناختیم و با اینکه خیلی به هم نزدیک بودیم اما اختلاف نظر کمی داشتیم.
عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران در این مراسم گفت: چند سال پیش در خانه هنرمندان از یکی از افراد شنیدم که محمد سریر خیلی آدم است و از جایی که روی این کلمه حساس هستم سعی کردم این موضوع را پیگیری کنم و در نهایت متوجه شدم که این صحبت صحیح بوده است.
ایرج نوذری بازیگر سینما و تلویزیون در این برنامه گفت: محمد سریر و امثال او هنگامی که به موسیقی و موسیقدان بهای چندانی داده نمی شد رفتند و دکترا گرفتند و من در این هنگام تنها می توانم جلوی محمد سریر زانو بزنم.
فرید عمران موسیقدان در این مراسم اظهار داشت: گاهی تمام اسرار و رازهایی که در یک قطعه موسیقی وجود دارد شنیده نمی شود اما آن آهنگساز و موسیقیدان گاهی یک عمر با تمام آن رازها درگیر بوده است.
همچنین اجرای سرود ایران به خوانندگی محمدرضا لطفی، پخش سمفونی آب، پخش فیلمی از اجرای ارکستر کلاسیک ایران از دیگر بخشهای این برنامه بود.
گفتنی است پرویز کلانتری نقاش، بیژن بیژنی خواننده، علی هاشمی موسیقیدان، نوربخش، امیرخانی، محمدرضا لطفی، حسن ریاحی و بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی تئاتر، سینما و تلویزیون در مراسم بزرگداشت محمد سریر حضور داشتند.
شایان ذکر است در مراسمی که 25 دی به مدت سه ساعت و نیم در خانه هنرمندان برگزار شد از یک عمر فعالیت های محمد سریر، آهنگساز برجسته کشورمان، تقدیر به عمل آمد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار