دو فیلم اسرائیلی نامزد اسکار، به نفع فلسطینیان رقم می خورد

روزنامه آحارانوت با انتقاد از دو مستند اسرائیلی به نام پنچ دوربین شکسته و نگهبانان که نامزد جایزه اسکار نیز شده اند آن ها را موجب تشویه چهره رژیم صهیونیستی و به نفع فلسطین دانست

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سمانیوز، این روزنامه در توضیح دیدگاه خود افزود: اسرائیلی ها نباید از جایزه گرفتن این دو فیلم خوشحال شوند چرا که آن ها در واقع چهره رژیم صهیونیستی را تخريب می کنند، هر کس که فیلم پنج دوربین شکسته را ببنید بدون زحمت زیادی درخواهد یافت کسانی که به عنوان معترض به ساخت دیوار حائل نشان داده می شوند چهره هایی قهرمانند که صرفا برای دفاع از خود مبارزه در برابر نژادپرستی اینکار می کنند.

اين روزنامه در ادامه نوشت: همچنان که تصویر برداری از دیوار به شکل مهیب و ترس آوری انجام شده به طوری که آن را ضد عدالت بشری نشان می دهد، و این مایه ننگ ماست که خود اسرائیلی ها با دوربین هایشان به کمک فلسطینیان بروند.

در مورد فیلم نگهبانان نیز آحارانوت نوشت: اظهاراتی که از سران رژیم صهیونیستی ضبط و پخش شده در واقع روحیه کسانی را که به دنبال ضربه زدن به رژیم هستند را بالا می برد.

کارگردانان اسرائیلی می توانستند فیلمی راجع به یک خانواده اسرائیلی بسازند که نیمه شب در خانه خود غافلگیر شده و توسط یک فلسطینی کشته می شوند!

این روزنامه در پایان افزود: یک چنین فیلم های مستندی باعث تاسف است، و به هر صورت نباید گول مجسمه های طلایی که به عنوان جایزه به ما داده می شود را بخوریم چرا که این طلا خراب شدن چهره رژیم صهیونیستی را در پی دارد.
برچسب ها: فیلم ، اسکار ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار