در دیدار صالحی با عضو برجسته حماس مطرح شد

استفاده از ظرفیت ریاست جنش عدم تعهد در راستای حمایت از قضیه فلسطین

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با عضو برجسته جنبش مقاومت حماس گفت: ایران از تمام ظرفیت‌های سیاسی خود به ویژه در چارچوب ریاست بر جنبش عدم تعهد در راستای حمایت و دفاع از قضیه فلسطین استفاده می کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ علی‌اکبر صالحی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار عماد العلمی عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و نفر دوم این جنبش در غزه و هیئت همراه، پیروزی‌های اخیر مقاومت فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

صالحی در این دیدار بر تداوم حمایت‌های همه جانبه معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین به عنوان وظیفه انسانی و اسلامی تاکید کرد.

وی همچنین بر استفاده جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های سیاسی خود به ویژه در چارچوب ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد در راستای حمایت و دفاع از قضیه فلسطین در محافل بین‌المللی، با رایزنی و مشورت و تعامل با دیگر اعضای کمیته فلسطین در این جنبش تاکید کرد.

عضو برجسته جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در این دیدار از حمایت‌های همه جانبه رهبری، دولت و مردم ایران از مردم و مقاومت فلسطین در سخت ترین شرایط محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

عماد العلمی پیروزی‌های اخیر مقاومت را مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی دانست و نسبت به تداوم حمایت‌های همه جانبه ایران از مقاومت مردم فلسطین ابراز اطمینان کرد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از سفرش به ایران و دیدارها و مذاکرات خود در تهران، بر لزوم استمرار رایزنی و مشورت بین طرفین در راستای تعمیق و گسترش بیش از پیش روابط بین کشورمان و گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص آخرین اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار