بیرجند/

افزایش ۶ درصدی صادرات از گمرک ماهیرود خراسان جنوبی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با بیان اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۱۲۴میلیون دلار صادرات از گمرک ماهیرود انجام شده است، گفت:این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ محمدعلی قلندری، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: طی 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 208 هزار لیتر سوخت نفت و گاز قاچاق در استان کشف شده است.

وی با اشاره به اقلام قاچاق کشف شده در استان طی 9 ماهه نخست امسال اذعان کرد: طی این مدت بیش از 388 هزار پاکت سیگار، 3 هزار 981 کیلو چای، 41 هزار و 500 کیلو برنج، 4 هزار و 491 قطعه لوازم آرایشی، 2 هزار و 861 قطعه تجهیزات ماهواره ای و 2 هزار و 524 راس احشام قاچاق کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با بیان اینکه طی 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 124 میلیون دلار صادرات از گمرک ماهیرود انجام شده است، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

منصور انصاری، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 334 پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده که از این تعداد 313 پرونده مختومه شده است.

وی مبلغ محکومیت این پرونده ها را بیش از 78 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از این مبلغ وصول شده است.

گفتنی است، تامین زیرساخت های مورد نیاز گمرکات استان بویژه گمرک ماهیرود، پیگیری ارتقای سازمان و ساختار گمرک ماهیرود، پیگیری و اجرای طرح هویت دار کردن دام های استان و رسیدگی سریع به پرونده های اعلام جرم شرکت های صادر کننده متخلف از جمله مصوبات این جلسه بود./ع

برچسب ها: صادرات ، گمرک ، ماهیرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.