تلاش برای حفظ کاسپین در لیگ برتر/ حضور پانیچ در قزوین

رئیس هئیت هندبال قزوین گفت: سعی و تلاش فراوان می کنیم تا کاسپین از لیگ برتر سقوط نکند و در جایگاه مناسب قرار داشته باشد.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان کاسپین با جدیدت تمرین می کنند و با روحیه بالا مقابل حریفان خود در لیگ حاضر می شوند و ما هم سعی می کنیم این تیم را دراین مسابقات نگه داریم و نگذاریم سقوط کند.

رئیس هئیت هندبال قزوین تصریح کرد: در جلسه ای که با مسئولین اسپانسر تیم مجموعه کاسپین داشتیم قرار شد برای هر برد یک میلیون در اختیار باشگاه قرار گیرد و هر از گاهی اعتباری برای کاسپین در نظر گرفته شود.

حسینی در ادامه گفت: در اوایل فصل به خاطر برخی مشکلات و مسائل حاشیه ای تیم خوب کار نکرد ولی بعد از این وضعیت بهتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا سانیا پانیچ را برای آموزشی مربیگری به قزوین بیاوریم فدراسیون با این کار ضمن موافقت کرده است و تلاش می کینم ماه آینده بهمن به استان بیاوریم و از تجربیات و دانش وی در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی این قشر زحمتکش هندبال استفاده کنیم.

حسینی گفت: مجمع انتخاباتی رئیس هئیت با حضور کوزه گری رئیس فدراسیون و اعضاء هئیت مدیره در قزوین برگزار شد و من برای سومین سال متوالی به این سمت انتخاب شدم.

وی تاکید کرد: حضور تیم کاسپین در مسابقات لیگ برتر برای نخستین بار و قهرمانی نوجوانان استان در رقابتهای کشور از موفقیتهای سال جاری هئیت بود و انجام 10دوره مربیگری و داوری در سال 90 یکی دیگر از کارهای موفق ما بود.

حسینی گفت: برای نخستین بار لیگ نونهالان در بخش دختران و پسران برگزار کردیم که مایه افتخار برای استان است و به آن می بالیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما در هئیت توسعه گسترش هندبال در قزوین است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار