یاسوج / عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس عنوان کرد :

وحدت نظر اصولگرایان مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندی در سال آینده

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در سال آینده وحدت نظر دارند.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در یاسوج با بیان اینکه باید در برهه کنونی فضای حاکم بر قوای سه‌گانه کشور فضای همدلی و همراهی باشد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که دشمن از اختلاف سلیقه‌های ما مسئولان سوءاستفاده کرده و آن‌ را به اختلاف نظر تبدیل کند.
وی اختلاف سلیقه را در میان هر مجموعه‌ای با مجموعه دیگر طبیعی دانست و گفت: در یک مجموعه واحد نیز همواره یک سلیقه به خصوص وجود ندارد و آرا و نظریات افراد به مانند یکدیگر نیست.
وی با ابراز خوش‌بینی از اینکه رئیس‌جمهور در نشست با مجلس و ایراد نطق خود در صحن علنی تعامل و وحدت را مد نظر قرار خواهد داد، گفت: از رئیس محترم جمهور به جز این انتظار دیگری نمی‌رود و نمایندگان نیز در این نشست رعایت حال میهمان خود را خواهند کرد.
این عضو فراکسیون اصولگرایان به نشست فراکسیون اصولگرایان مجلس با فراکسیون رهروان ولایت اشاره کرد و گفت: در این نشست بر لزوم اجرا نشدن فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در سال جاری و اجرای آن در سال آینده که در قانون نیز تصریح شده، تأکید شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.