عليرضا رعدي:

افتخاري براي بالا بردن اطلاعات فوتسالي، با ما مذاکره مي کند

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: هدف افتخاري از برگزاري جلسات و مذاکرات با کارشناسان، بالا بردن اطلاعات فوتسالي اش است هيچ صحبتي از گزينه ي سر مربيگري نشده است.

عليرضا رعدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مذاکراتي که افتخاري با کارشناسان و پيشکسوتان فوتسال انجام مي دهد به منظور بالا بردن اطلاعاتش در مورد فوتسال صورت مي گيرد اين جلسات برگزار مي شود که سر مربي تيم ملي فوتسال به صورت فني انتخاب شود و هدف تنها از سر باز کردن امور نباشد.
کارشناس کارشناس فوتسال کشورمان  افزود: من به صورت حرفه اي در فوتسال حضور داشته ام اگر گزينه يمورد نظر افتخاري براي سر مربيگري بودم بايد برنامه هايم را تحويل وي مي دادم ولي چنين صحبتي صورت گرفت زيرا افتخاري به عنوان يک مدير در حال حاضر در پي بررسي جو فوتسال کشور است.
رعدي ادامه داد: افتخاری با من تماس گرفت تا در مراسم روز شنبه که به منظور همفکري و تحليل مربيان صورت مي گيرد شرکت کنم، معتقدم هدف افتخاري ايجاد يک مجمع يا گروه براي انتخاب سر مربي باشد، اگر اين ذهنيت در وي ايجاد شده باشد تمام تلاش خود را بکار مي گيرم تا او را همراهي کنم زيرا تصميم گروهي بهترين راه براي اين انتخاب مهم است.خسوس براي فوتسال دو سر سوخت
وي در خصوص حضور و يا عدم حضور خسوس در ايران گفت: به دليل قراردادي که خسوس در ايران دارد، خارج کردن وي از ايران باخت دست؟؟ حتي اگر اين شخص عملکرد مطلوبي در تيم ملي نداشته باشد مي توانيم در پست هاي ديگر به خبر سرمربيگري از آن استفاده کنيم تا هزينه ي قرار داد وي را به صورت مجاني پرداخت نکنيم، در اين شرايط بد اقتصادي نبايد پول را بدون اينکه متخصي برايمان کار نکنند پرداخت کنيم، شايد برخي خسوس را چوب دو سر دو سوخت بدانند اما ماندنش کمک بيشتري به ما خواهد کرد.
وي بيان کرد: در مدت زمان کوتاهي بايد تصميم نهايي در مورد تيم ملي گرفته شود تاکنون نيز وقفه ما به ضرر ما تمام شده است در صورتي که يک فرد شايسته براي هدايت تيم ملي در نظر گرفته شود 4 سال زمان دارد تا فوتسال ايران را براي حضوري شايسته در جام جهاني بسازد اما بايد توجه کنيم هر کس که اين پست را در اختيار گرفت نياز به حمايت مسئولان و پيشکسوتان دارد پس با کم کردن ميل به منفعت طلبي مي توانيم آينده روشني براي اين ورزش بسازيم.
وي در پايان خاطرنشان کرد: سرمربي تيم ملي بايد افکار خودخواهانه را از خود دور کند و توصيه هاي فني پيشکسوتان و کارشناسان را در برنامه هاي خود جاي دهد در صورتي که موفق به ايجاد چنين اتحادي در پيکره ي فوتسال شويم با اجراي برنامه هاي به روز جهاني در جام جهاني دور بعد بي شک حريفي سرسخت براي رقباي خود خواهيم بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار