شيراز/

مراکز تولیدی کازرون نیازمند توجه ویژه است

امام جمعه کازرون گفت: شهرستان کازرون دارای ویژه‌گی‌هایی است که باید به آن توجه کرد و مراکز تولیدی آن را مورد حمایت قرار داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمد خرسند جمعه‌ شب در مراسم افتتاح استخر ورزشی سرپوشیده کارگران کازرون اظهار داشت: امروزه اگر طوری عمل کنیم که مردم از نظام دلسرد و ناامید شوند منکر به حساب می‌آید و به مثابه این است که نماز شب را ترک کنیم.

وی افزود: مسائل مستحبی مسئولان امروزه این است که مردم را به نظام و آینده آن با افتتاح پروژه‌های گوناگون و خدمات شهری و روستایی دلگرم کنند.

امام جمعه کازرون در ادامه از تعطیلی برخی مراکز تولیدی در شهرستان کازرون گلایه کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ اهدای یک ‌هزار و 100 شهید در راه اسلام و انقلاب جزو شهرهای شاخص و مطرح کشور به حساب می‌آید اما توجه خاصی به مراکز تولیدی و صنعتی آن نشده است.

خرسند، از تمام کسانی که به نوعی برای راه‌اندازی و بهره‌برداری این پروژه مهم برای محروم‌ترین و زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه قدم برداشته‌اند تشکر کرد. ‌

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در این مراسم نیز بیان داشت: ورزش در دنیای ما یک تفریح و تفنن به حساب نمی‌آید بلکه یک بحث جدی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌آید.‌

شاهین محمد‌صادقی با بیان اینکه ورزش در دنیای غرب بعد از مواد مخدر، اسلحه، قاچاق و نفت به عنوان تجارت چهارم و پنجم به حساب می‌آید گفت: دشمنان از طریق ورزش توانسته‌اند از راه فرهنگی به ذهن جوانان ما نفوذ کرده و بسیاری از مشکلات سیاسی خود را از این طریق حل ‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: دولت احمدی نژاد قدم‌های مؤثری در راستای گسترش ورزش برداشته است، اما کشور در این مقوله نیازمند گام‌های دیگری است.

محمدصادقی در بخش دیگر سخنانش، از نبود سالن ورزشی در بخش‌های بالاده و کنارتخته شهرستان کازرون گلایه و اظهار امیدواری کرد که به همت مسئولان امر تدابیری در این راستا اندیشیده شود./ج1

برچسب ها: کازرون ، مجلس ، ورزش ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.