با توجه به اولویت شهرداری تهران در تسهیل رفت و آمد معلولان و جانبازان ، اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 13 در منازل جانبازان و معلولان منطقه آغاز شده و هم اکنون در حال اجراست.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 13 ، سیروس میلانی ، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 13  با اشاره به اینکه تسهیل رفت و آمد معلولان و جانبازان که با ویلچر تردد می کنند، از اولویت های شهرداری تهران است، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از جانبازان و معلولان منطقه  الزاما باید از ویلچر برای تردد استفاده کنند برابر مصوبه حوزه حمل و نقل، ما خدمات خود را از داخل منازل جانبازان آغاز کرده و جانبازان و معلولانی که در طبقات بالاتری از همکف زندگی می کنند،نصب بالابر در داخل منازل این عزیزان  انجام می شود. 
وی ادامه داد : در این راستا این معاونت، پس از بازدید از محل زندگی معلولان و جانبازان منطقه 13 ، به شناسایی مشکلات این عزیزان پرداخته و در این زمینه  نصب بالابر ، مناسب سازی ورودی و خروجی منازل این افراد  از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است. 
به گفته وی  همچنین در حال حاضر مناسب سازی مسیر حرکت جانبازان و معلولان ویلچری از درب منزل تا معبر اصلی شهر در حال اجراست./ف
برچسب ها: منازل ، جانبازان ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار