نامه عذرخواهی یک دزد با وجدان پس از 15 سال +عکس

اين دزد که مشخص نشد دختر است يا پسر گفته است در زمان ارتکاب اين عمل يک نوجوان خام بوده است و از سر ناداني دست به اين کار زشت زده و هميشه به خاطر آن عذاب وجدان داشته است اما فراموش کرده بود که حلقه ها را کجا گذاشته است...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ تعداد 4 حلقه ازدواج يک خانواده که در سال 1998 و هنگاميکه دختر 16 ساله خانواده جشني در منزل ترتيب داده بود مفقود شد و حال بعد از گذشت 15 سال از اين اتفاق اين خانواده توسط پست بسته اي دريافت کردند که حاوي حلقه ها و يک نامه عذرخواهي بود.
 

        

 

اين دزد که مشخص نشد دختر است يا پسر گفته است در زمان ارتکاب اين عمل يک نوجوان خام بوده است و از سر ناداني دست به اين کار زشت زده و هميشه به خاطر آن عذاب وجدان داشته است اما فراموش کرده بود که حلقه ها را کجا گذاشته است و زمانيکه در حال اسباب کشي به منزل جديد حلقه ها را پيدا کرده و تصميم گرفت به صاحبان اصلي اش بازگرداند.
اين خانواده از دريافت اين حلقه ها بعد از اين همه سال شگفت زده و شوکه شدند دختر اين خانواده که اکنون 31 ساله است هميشه خود را مسبب اصلي گم شدن حلقه ها ميدانست.
دزد نا شناس در نامه از اين زوج عذرخواهي کرده است و کار خود را شرم آور و احمقانه ناميده است و از آنها خواسته تا از صميم قلب او را ببخشند.
اين حلقه ها شامل حلقه هاي ازدواج والدين خانواده و دو حلقه طلا که پدر خانواده هنگام تولد دخترها براي آنان خريده بود مي باشد.
 
منبع: پرداد/پریسا دهقان
برچسب ها: دزد ، عذرخواهی ، نامه ، وجدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.