طالبي جراحي مي كند

تكواندوكار مصدوم دانشگاه آزاد: انتخابي تيم ملي را از دست دادم / نظرم كردند

تكواندوكار مصدوم تيم دانشگاه آزاد اسلامي گفت: با مصدوميت در مسابقات ليگ برتر رقابت هاي انتخابي تيم ملي را از دست دادم و بايد جراحي كنم.

روح اله طالبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: از ناحيه مينيسك و رباط صليبي زانو دچار مصدوميت و پارگي در رقابت هاي ليگ برتر شدم و بايد جراحي كرنم.

وي گفت: فعلا بايد دارو مصرف كنم و دو هفته ديگر جراحي خواهم كرد. با اين جراحي رقابت هاي ليگ برتر را تا پايان فصل از دست مي دهم و حتي نمي توانم در پيكارهاي انتخابي هم شركت كنم.

طالبي در خصوص حضور در تيم ملي تكواندو تصريح كرد: در مسابقات جام جهاني آروبا تيم ملي را همراهي كردم اما نظرم كردند.در حال حاضر هم بازيكنان خوبي در كشور داريم كه با غيبت من هم مشكلي پيش نخواهد آمد.

وي در مورد مشكلات تيم دانشگاه آزاد اسلامي در مسابقات ليگ برتر افزود: امسال در يارگيري بد عمل كرديم و در مجموع تيم هفت بازيكن داشت كه سه نفر از آنها در اوزان 6 و هفت بودند براي همين مجبور شدم در وزن هشتم براي تيم بازي كنم و همين موضوع باعث آسيب ديدگي ام شد. اما در كل تيم ما امسال ضعيف است و در بازي ها خودمان خوب كار نكرديم.

وي گفت: همه تيم ها آرمان يراميان بازيكن المپيكي ارمنستان را مي خواهند كه تيم دانشگاه نيز در ميان آنها است اما به نظر مي رسد وي راهي تيم حفاري شود. آرمان كار راحتي در ليگ برتر ندارد چون با حريفان قدرتمندي مثل بهزاد ايلخاني، امامي و مهران عسكري بايد بازي كند.

برچسب ها: تکواندو ، طالبی ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار