محمد باقري:

انتظار داریم غیربومی‌ها نیز در تمرین شرکت کنند/برای هر برد بازیکنان پاداش می‌گیرند

مدیر فنی تیم هندبال کاسپين قزوین گفت: بازیکنان غیربومی فقط شب قبل از بازی‌ها به تیم ملحق می‌شوند که انتظار داریم آنها در تمرینات حضور داشته باشند.

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران براساس قراردادی که با بازیکنان غیربومی بسته شده است آنها فقط در شب قبل از بازی‌ها در تیم حضور پیدا می‌کنند که از این به بعد انتظاریم آنها در تمرینات نیز حضور داشته باشند چرا که با بودن تمامی بازیکنان تیم بهتر عمل می‌کند.

مدیرفنی تیم هندبال کاسپین قزوین تصریح کرد: این بازیکنان 50 درصد مبلغ قرارداد را گرفته‌اند و این در شرایطی است که برخی باشگاه‌های معتبر این مبلغ را به بازیکن خودش نداده است.

باقری در ادامه گفت: از هفته دوازدهم لیگ برتر روز گذشته مقابل شهرداری تبریز قرار گرفتیم که در نهایت 29 بر 22 برنده این دیدار شدیم و دومین برد خود را در این فصل رقم زدیم.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز تیم خوبی در لیگ است و هم اکنون در رده چهارم جدول این رقابت‌‌ها قرار دارد و با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم موفق شدیم قدر موقعیت‌ها را بدانیم و با شکست آن امتیاز این بازی را به نفع به پایان برسانیم.

باقری گفت: ما در این فصل تاکنون 2 برد، 3 مساوی و مابقی را باخته‌ایم و با هفت امتیاز عنوان هفتمی را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی عنوان کرد: نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم تیم را خیلی دیر بستیم و بد شروع کردیم و متاسفانه تاکنون نتایج مطلوبی کسب نکردیم.

باقری تاکید کرد: دور رفت این رقابت‌ها را خوب ظاهر نشدیم و اسپانسری نیز خوب حمایت نکرد، خوشبختانه با گفتگوهایی که باشگاه با مجموعه طی چندین جلسه صورت داد آنها مبلغی را به تیم کمک کردند و قول داده‌اند که بعد از این نیز از ما حمایت مالی مناسب کنند و قرار شده است که برای هر برد 50 هزار تومان به هر بازیکن داده شود که با این کار در تیم ایجاد انگیزه می‌شود و روحیه آنها بالا می‌رود.

وی گفت: تیم رفته رفته دارد خودش را پیدا می‌کند و بازیکنان با هم هماهنگ تر می‌شود در مقابل شهرداری تبریز خیلی عالی ظاهر شد به حتم اگر مقابل تیم دیگری نیز بودیم برنده از زمین خارج می‌شدیم.

باقری اضافه کرد: بازیکنان کاسپین از پتانسیل و قابلیت‌های بالایی برخوردارند و اگر همین روند حمایت از ما باشد و مشکلی پیش نیاید به طور حتم هر دیدار بهتر از قبل خواهیم شد.

وی عنوان کرد: تمام هم و غم‌ها این است که تیم را در لیگ نگه داریم و در صورتی که به این کار رسیدیم با برنامه‌ریزی مناسب در فصل آینده مطلوب ظاهر شویم.

باقری اشاره کرد: بازیکنان تیم 5 روز در هفته با جدیت تمرین می‌کنند و ناکامی‌های گذشته را فراموش کرده‌اند و به روزهای روشن امیدوارم و هراسی از تیم‌های قدرتمند ندارند.

وی گفت: بازی مقابل تیم‌های قدر واقعا سخت است و استرس خاص خود را دارد و با وجود اینکه ما تجربه آنها را نداریم اما تلاش می‌کنیم نواقص و مشکلات را از میان برداریم تا بتوانیم روزی از بهترین‌های هندبال ایران باشیم.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: تیمی که به لیگ برتر راه می‌یابد باید از  تمام لحاظ تامین باشد و امکانات کافی در اختیارش باشد و بدون پول و تجهیزات نمی‌توان کاری کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار