در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس عنوان شد

بدخواهان در انتظار ایجاد یأس میان مردم و تفرقه میان مسئولان نشسته‌اند

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: دولت و مجلس با سعه‌صدر و حسن نیت پای میز گفتگو، هم‌فکری و هم‌افزایی بنشینند و به‌جای آنکه به تصمیمات عرضی و غیر قابل اجرا بپردازند، جهت رفع مشکلاتی از قبیل تورم و بیکاری اقدام کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس بيانيه‌اي خطاب به قواي مجريه و مقننه صادر کرد، متن اين بيانيه به شرح زير است:

مدت مدیدی است که برخی رسانه‌ها و مطبوعات معلوم الحال هم جهت با خواسته‌های دشمنان انقلاب، به دروغ بر طبل تفرقه دولت و مجلس می‌کوبند و برای حاشیه‌سازی و موج سواری و ملتهب نشان دادن فضای جامعه با جهت هدف‌گیری افکار عمومی و سیر آنها به سمت و سوی انتخاباتی متبوعشان تلاش می‌کنند. لذا باردیگر چشم بینا و بیدار و تیزبین جامعه با دقت تمام به مسئله جلوگیری از تفرقه و سوءاستفاده از احساسات مردم هشدار داد تا بیگانگان داخلی و اربابان خارجی‌شان نتوانند در سایه غفلت برخی مسئولان به اهداف شوم خود دست یابند.

تذکرات رهبر معظم انقلاب (دام برکاته) در باب وحدت مسئولان و خویشتن‌داری آنها و حرکت بدون وقفه در خدمت رسانی به مردم منجر شد بار دیگر عرصه بر فرصت طلبان تنگ آید و بدخواهان نظام خلع سلاح گردند.

رفتار مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس هم در این میان نقش به سزایی را ایفا می‌کند، حضور به موقع ریاست محترم جمهور در مجلس شورای اسلامی برای هم اندیشی با نمایندگان و تعاون و هم افزایی با آنان اقدامی درخور شأن دولت خدمتگذار بود، این اقدام رئیس جمهور که در نوع خود اقدامی ابتکاری و خلاقانه و البته سرشار از فواید ارزشمند بود، گشوده شدن باب گفتگوی بهتر و با همدلی بیشتر، میان مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس را به ارمغان آورد. هر چند که قلیلی هم از این اقدام غیرقابل تصور برآشفتند و سعی در انتخاباتی و سیاسی جلوه دادن آن نمودند تا مانع وحدت مسئولان و استفاده از تمام ظرفیت‌های دو قوه شوند.

با این حال جا دارد تا ما دانشجویان نیز به نوبه خود از این اقدام ریاست محترم جمهور تشکر نماییم و البته از نمایندگانی که با سعه‌صدر به مطالب مطروحه توجه نموده و بدون کج اندیشی به تأمل در آنها پرداختند تشکر نماییم.

آنچه بایسته است تا به عرض رسانده شود تأکید مضاعف بر خدمت‌رسانی در سایه همدلی مسئولان و اتحاد و انسجام آنها در سایه تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب است.

بدون شک دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران اسلامی که با هجمه‌های اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه خود کاسه صبر و استقامت ملت مسلمان ایران را هدف قرار داده‌اند از اینکه میان مسئولان و کارگزاران نظام اتحاد اسلامی و برادری دینی تحت اطاعت محض از ولایت برای انجام خدمت و رفع مشکلات پیشرو حاصل آید، سخت نگرانند. به همین دلیل در قلم فرسایی‌های بسیار و با التهاب خاصی به رصد فضای جامعه می‌پردازند و در انتظارِ موهومِ ایجادِ یأس و ناامیدی میان مردم و تفرقه میان مسئولان نشسته‌اند.

انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت کنونی مجلس شورای اسلامی و آمادگی دولت و مسئولان اجرایی محترم در انجام اقدامات بزرگ، دولت و مجلس بدون سوگیری و با سعه صدر و حسن نیت پای میز گفت‌وگو و هم فکری و هم افزایی بنشینند و بجای آنکه به تصمیمات عرضی و غیر قابل اجرا بپردازند از طریق هم اندیشی و هم فکری مضاعف به تصمیم گیری و هم جهت شدن در انجام اقدامات طولیِ مثمر ثمر جهت رفع مشکلاتی از قبیل تورم و بیکاری اقدام نمایند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار