توليد "سايه‌ها هر جا بخواهند مي‌روند"

در راستای رویکرد جدید "مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی" در توجه به سینمای تجربی، فیلم داستانی تجربی "سایه ها هرجا بخواهند می روند" در این مرکز تولید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، "سايه‌ها هرجا بخواهند مي‌روند" به كارگرداني ميلاد و سجاد ستوده، فيلمي تجربي درباره سايه‌هاست. در اين اثر به همراه سايه‌ها در دل شهر پرسه مي‌زنيم و لحظاتي از زندگي ناديده مردمان شهــــر را نظاره مي‌كنيم.  
برپایه این گزارش، اين فيلم به نمايش يك روز از زندگي سايه‌ها در دلِ شهر مي‌پردازد و تلاش دارد تا جزيياتي را نمايش دهد كه در زندگي روزمره خود، به آن‌ها توجه نمي‌كنيم و به سادگي از كنار آن‌ها مي‌گذريم.  
همچنين؛  "سايه‌ها هرجا بخواهند مي‌روند" به مدت زمان 28 دقيقه در "مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی" تولید شده و هم اكنون در آخرین مرحله صداگذاري و ترکیب صداها قرار دارد.
 گفتنی است؛ عوامل تولید این فيلم تجربی عبارتند از: نويسنده‌ و كارگردان: ميلاد ستوده‌ و سجاد ستوده؛ مديرتصويربرداري: مرتضي هدايي؛ تدوين و صداگذاري: محمد بايسته؛ صدابرداري: حسن شبانكاره؛ مدير توليد: پوريا ريزان؛ دستيار كارگردان: امير مسعود توسلي؛ دستيار تصوير: ابراهيم جعفري؛  عكاس: علي سجادي؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی /ص

برچسب ها: سایه ، سینما ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار