مدير امور آموزش شهروندي شهرداري منطقه 6 از برگزاري طرح هم انديشي زيست محيطي رابطين ائمه مساجد شهر تهران خبر داد.

معصومه پاکدل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: نشست رابطين زيست محيطي ائمه جماعت مناطق 22 گانه شهر تهران، چهارشنبه 4 بهمن، به ميزباني شهرداري منطقه 6 در سالن هفت پيکر نظامي گنجوي برگزار مي شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد: برنامه نشست رابطين زيست محيطي ائمه جماعت مناطق 22 گانه با همکاري اداره محيط زيست و معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه  با هدف آگاهي شهروندان از نحوه بازيافت زباله هاي عفوني در منزل با حضور رابطين ائمه مساجد برگزار مي شود.

وي در ادامه اظهار داشت: عدم تفکيک زباله ‌هاي عفوني از زباله‌ هاي عادي بدليل عفوني و خطرساز بودن، مخاطراتي براي انسان به همراه دارد که تفکيک اين پسماند ها را اجتناب ناپذير مي کند، لذا اين برنامه به ‌منظور اطلاع‌رساني شهروندان در ارتباط با زباله‌هاي پرخطر و آشنايي با خطرات زباله‌هاي عفوني در دو بخش ميداني و تئوري با بازديد از بخش اتاق امحاي بيمارستان هاي کسري و قلب آغاز مي شود.

مدير امور آموزش شهروندي شهرداري منطقه 6 افزود: رابطين زيست محيطي ائمه جماعات، آموزش هاي لازم در خصوص نقش زباله هاي عفوني در محيط زيست، خطرات زباله‌هاي عفوني، فرايند تفکيک پسماندها و بازگشت مجدد مواد به چرخه توليد و آثار مخرب امحاي غيراصولي زباله هاي عفوني را فرا گرفته و در محافل عمومي مطرح و به اطلاع شهروندان مي رسانند./ز
برچسب ها: محیط ، زیست ، شهروندان ، عفونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار