مشهد/ امام جمعه مشهد:

آموزش و پرورش رسالت خطیری در تربیت نیروهای متعهد دارد

امام جمعه مشهد در مراسم رونمایی از طرح حدیث ولایت گفت: آموزش و پرورش نقش و رسالت مهمی در تربیت نیروهای متعهد و مخلص دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سید احمد علم الهدی، اخلاص را از ضرورت های یک مدیر در آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: اگر کسی این سرمایه عظیم اخلاص بهره مند نباشد و مدیریت در این بخش را قبول کند، زیان کار ترین انسانها خواهد بود.


نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بر این اساس مدیریت در حوزه آموزش و پرورش پراشکال‌ترین و سخت‌ترین مدیریت در نظام است.

وی اضافه کرد: مدیران در نظام جمهوری اسلامی در برابر خدا و خلق پروردگار مسوول هستند و بر این اساس مسوولیت یک مدیر در این نظام بسیار متفاوت با مسوولیت در سایر کشورهای دنیا است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هم گفت: طرح حدیث ولایت برای نخستین بار در کشور و همزمان با ولادت حضرت رسول(ص)، امام جعفر صادق(ع) و در آستانه دهه فجر با اهداف ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) و افزایش نشاط و شادابی و تکریم دانش آموزان اجرا می شود.

محمد تقی فخریان ادامه داد: در راستای این طرح جشن تولد 220 هزار دانش‌‌آموز مقطع ابتدایی با محوریت ولادت اهل بیت (ع) اجرا می‌شود و دانش آموزان با انجام برنامه های معنوی و فرهنگی با تعالیم ائمه معصومین (ع) آشنا می شوند/س

برچسب ها: اموزش ، رسالت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.