خودروی چه کسانی گران می شود؟

در صورت افزایش قیمت خودرو این افزایش شامل چه قراردادهایی می شود؟

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛میخواستم بپرسم اینکه در قرارداد خودروها مینویسند (( قیمت روز کارخانه در زمان تحویل ))وقتی کارخانه ها در موعد تحویل خودرو اقدام به تحویل خودرو نکنند و در زمان تحویل خودرو با تاخیر قیمت خودرو افزایش یابد آیا مشتری حق ادعا دارد که قیمت خودرو در موعد قید شده در قرارداد مبنا قرار گیرد؟ آیا اگر شرکتی عمدا تحویل خودرو را بخاطر اینکه گرانتر شود به عقب بیاندازد قانونی هست که جلو آنها را بگیرد؟ تکلیف مشتری چیست ؟

به گزارش خبرآنلاين، این درحالی است که رئیس انجمن خودروسازان با اشاره به اینکه این هفته افزایش قیمت خودروها براساس نرخ ارز مبادلاتی ابلاغ می شود، تاکید دارد: باید منتظر بود تا پس از ابلاغ افزایش قیمت ها دستورالعمل اجرایی آن نیز از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت ابلاغ شود تا دید افزایش قیمت شامل کذام دسته از متقاضیان خواهد شد.

این درحالی است که در مهرماه پس از افزایش قیمت خودرو دستورالعمل وزارت صنعت،معدن و تجارت مبنی بر این بود که کسانی که تاریخ تحویل خودروی آنها تا قبل از ۱۲ مهرماه بوده شامل این افزایش قیمت نمی شوند.

این بار نیز باید منتظربود تا دید چه تاریخی از تحویل خودروها شامل افزایش قیمت نمی شوند اما به نظر می رسد خودروهایی که تاریخ تحویل آنها پیش از تعیین قیمت های جدید باشد شامل افزایش قیمت نمی شوند.
برچسب ها: خودرو ، گرانی ، قیمت ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار