مشهد/

افزایش هزار تومانی قیمت مرغ در مشهد/ مرغ‌هاي ذخيره در صورت نیاز توزيع مي‌شوند

مسئولان مشهد از توزيع مناسب مرغ در صورت نیاز می دهند در صورتیکه قیمت این ماده غذایی هزار تومان در مشهد افزایش داشته است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مديركل اداره پشتيباني امور دام خراسان رضوي با بيان اينكه ذخاير مرغ استان مناسب است، گفت: درصورتي‌كه قيمت‌ها از نرخ مشخصي بيشتر شود، مرغ‌هاي ذخيره شده را در بازار توزيع مي‌كنيم.

رضا آهوي آتشين در گفتگو با شهرآرا، با بيان اينكه بازار وضعيت مناسبي را تجربه مي‌كند، ‌افزود: در مواقعي كه قيمت مرغ زير قيمت تمام‌شده عرضه مي‌شود، به‌منظور جلوگيري از زيان توليدكنندگان، اقدام به خريداري مازاد آن‌ها مي‌كنيم و درمواقعي كه قيمت بازار بيشتر از ميزان مشخصي شود، همين ذخاير را در بازار توزيع مي‌كنيم.
همچنين رئيس مجمع امورصنفي و توزيعي مشهد با بيان اينكه مشكلي در تامين مرغ مورد نياز شهروندان وجود ندارد، گفت: در سردخانه‌ها مرغ به اندازه كافي موجود است و درصورت نياز اقدام به توزيع ويژه در بازار مي‌كنيم.جعفر معماريان در گفتگو با شهرآرا با بيان اينكه اين روزها شايعاتي درباره كمبود مرغ در بازار مطرح شده است، گفت: به اندازه كافي مرغ در استان توليد مي‌شود و ذخاير آن نيز وجود دارد.
همچنين عضو هيئت علمي ‌دانشكده كشاورزي آزاد اسلامي‌ مشهد گفت: ‌به‌طور طبيعي هم‌زمان با فرارسيدن فصل سرما تقاضا براي مرغ افزايش مي‌يابد،بنابراين با افزايش تقاضا، قيمت مرغ كمي ‌افزايش پيدا مي‌كند، از اين رو نوسانات فعلي تا حدودي طبيعي است.

برچسب ها: افزایش ، قیمت ، مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.