تبریز/

تمدید مهلت ارسال آثار به سمینار "شهر و رسانه"

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین سمینار علمی "شهر و رسانه" تا پاندهم بهمن ماه 1391 خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، آرمند" گفت: با توجه به استقبال گسترده اصحاب رسانه از این سمینار و ارسال آثاری درخور و شایسته به دبیرخانه سمینار، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم بهمن ماه جاری تمدید شد.

وی فراهم آوردن بستری مناسب به منظور ارائه نظریه‌های کارشناسی و تخصصی و همچنین ارائه راهکارهای قابل اجرا به منظور شناساندن نقش رسانه‌ها در حل معضلات شهری و ترغیب روزنامه‌نگاران به طرح مسائل شهر و مدیریت شهری و شناساندن اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان پل ارتباطی مابین شهروندان و مدیران شهری را مهمترین هدف از برگزاری این سمینار عنوان کرد .

آرمند محورهای سمینار را شامل: تاثیر متقابل رسانه و توسعه شهری، رسانه شاخصی برای ارزیابی درجه مدنیت در شهر، تحلیل محتوای مطالب مربوط به مسائل شهری در رسانه‌ها در دوره‌های مختلف، هنر زبان مشترک رسانه و شهر، شهر ایرانی و اسلامی و نقش رسانه در آن و نقش و کیفیت رسانه در شهر پایدار برشمرد .

وی، نقش رسانه در دیپلماسی شهری، دیالوگ بین اهالی رسانه و ساکنین شهر، نقش رسانه‌ها در توسعه شهرهای ایران در یکصد سال گذشته، جایگاه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری‌ها در مدیریت شهری،‌ارزیابی شرایط حاکم بر روابط عمومی شهرداری‌ها و بررسی تعامل شهرداری‌ها و شوراهای شهر با رسانه‌ها را از دیگر محورهای سمینار یاد شده عنوان کرد .

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی، گفت: مقاله‌های ارسال شده می‌بایست به زبان فارسی نوشته شده و دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی،‌ متن اصلی،‌ فهرست منابع و پیوست‌ها بوده و رعایت اصول رفرنس‌نویسی در آن ضروری است.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سمینار واقع در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ امور مطبوعات و تبلیغات ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 3359198 و 3356121 تماس حاصل نمایند.

دومین سمینار شهر و رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود /س

 

برچسب ها: تمدید ، مهلت ، ارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.