زنجان/

قرآن زبان مشترك جهان اسلام

قرآن زبان مشترك جهان اسلام است و باید برای تبیین آن بیش از پیش تلاش كنیم و هدف انقلاب اسلامی تبیین اهداف قرآنی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - مدیركل تبلیغات اسلامی استان زنجان در اولین جلسه كمیته قرآن ستاد دهه فجر، استان زنجان گفت : قرآن كتاب انقلاب اسلامی و محور حركت مردم است.

حجت الاسلام دشتكی افزود: قرآن كتاب آسمانی است كه راه سعادت و خوشبختی را پیش پای همه مردم نهاده است و با تاسی از فرامین آن می توان به سعادت دنیا و آخرت رسید.

وی تصریح كرد: آنچه كه مردم را در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی به پیش می برد، قرآن است و این كتاب آسمانی، انقلاب اسلامی را نیز به پیروزی رسانده است.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان زنجان بااشاره به اینكه تمسك به قرآن و اهل بیت(ع) یك ضرورت اساسی است ادامه داد:هر موقع ما احساس كردیم كه از آموزه های قرآنی فاصله گرفتیم، آن روز، روز افول ماست و تابلوی راهنمای همه بخشها در هر موضوعی قرآن است.:

حجت اسلام دشتكی تاکید کرد: امسال باید برنامه های قرآنی كمیته قرآن ستاد دهه فجر، با یك جلوه خاص و پرمحتوا برگزار شود، به طوریكه برنامه های سایر كمیته ها را تحت تاثیر قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: ما باید با استفاده از شیوه های نو و در راستای تاكیدات مقام معظم رهبری درجهت سبك زندگی اسلامی و بهره گیری از قرآن كریم تغییر و تحول جدی، در زندگی ها یمان به وجود آوریم ./س



برچسب ها: قرآن ، زبان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.