رقابت در پله پنجم؛

"پله پنجم"عنوان مسابقه ای تلفنی و زنده از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران است که اولین قسمت این برنامه سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 16 بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران ،  علیرضا باغی تهیه  کننده مسابقه " پله پنجم" در تشریح ساختار این مسابقه گفت: این مسابقه  در 10 مرحله طراحی شده اشت که شرکت کنندگان به دلخواه خود بازی ها را انتخاب می  کنند و برنده نهایی کسی است که به "پله پنجم "صعود می کنند.  
باغی ادامه داد : بازی های این مسابقه بسیار جدید و متنوع  هستند و شهروندان برای شرکت در مسابقه می توانند شماره  10000516 پیامک بزنند.  
تهیه کننده مسابقه " پله پنجم" اضافه کرد: قرار  است این برنامه با اجرای " علی معصومی " و " محمد خاکساری " به صورت چرخشی به روی انتن رود.  
باغی با اشاره به اینکه محور سوالات این مسابقه بیشتر  اطلاعات عمومی ، هوش ، ادبیات و..... است ، گفت: سوالات این مسابقه برای گروه سنی نوجوان تا سالمند طراحی شده است .  
گفتني است؛ اولین قسمت مسابقه تلفنی "پله پنجم "فردا سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 16 بر روی آنتن  می رود. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه آذری ازبجنورد
۱۲:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشیدمن ازبینندگان همیشگی برنامه هستم. وبرنامتون عالیه اگه میشه منم تومسابقه شرکت دهید.من از طریق پیامک ثبت نام کردم. باتشکرفاطمه اذری وزهراثابتی
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس بهرامی
۱۶:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام .به نظر من برای شرکت در مسابقه اگر به صورت اینترنتی هم ثبت نام کنید بسیار بهتر خواهد بود.
من و مادرم خیلی پیامک زدیم ولی تا به حال ما را در مسابقه شرکت نداده اید،امید واریم بزودی یکی از شرکت کنندگان برنامه تان ما باشیم.
"با تشکر"
03114432936
آخرین اخبار