اصفهان/

تضمینی برای تیوپ سواری وجود ندارد

سرپرست هیئت اسکی استان اصفهان گفت: هیچ تضمینی برای تیوپ سواری در پیست اسکی فریدون شهر وجود ندارد، چرا که تیوپ سواری سبب حادثه زیادی در این پیست شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهدی سلیمی در اصفهان با بیان اینکه بارندگی امسال در فریدون‌شهر به نسبت مدت مشابه سال گذشته 100 میلی‌متر بیشتر شده است، اظهار کرد: پیست اسکی فریدو‌ن‌شهر برای علاقه‌مندان فعال شده است.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه بارندگی برف خوبی در سال زراعی داشته‌ایم، سعی کردیم پیست اسکی فریدون‌شهر را بیشتر فعال کنیم.

سرپرست هیئت اسکی استان اصفهان تصریح کرد: ما پیست اسکی را به هیئت اسکی که از بازنشستگان و متنفذان شهرستان هستند، واگذار کرده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: برای بسیجیان سراسر استان آموزش و استفاده رایگان از پیست اسکی فریدون‌شهر فراهم شده است.

سلیمی در مورد امکانات این پیست اسکی گفت: امکانات اولیه این پیست اسکی فراهم و روزهای یکشنبه، سه شنبه و نیز جمعه دایر است.

وی تاکید کرد: هیچ تضمینی برای بحث تیوپ سواری در این پیست وجود ندارد چرا که  افراد حادثه دیده زیاد است.

سرپرست هیئت اسکی استان اصفهان اضافه کرد: پیست اسکی فریدون‌شهر صرفاً برای اسکی است، در حالی که این تیوپ سواری سبب می‌شود که برای دیگران ایجاد حادثه کنند.

این مسئول تصریح کرد: در یکی از وعده‌های بازی 18 نفر حادثه دیده داشتیم که علاوه بر اینکه برای خود حادثه ایجاد کردند، سبب ناهنجاری اجتماعی هم می‌شوند.

سلیمی در پایان اذعان داشت: هر چند سایر امکانات برای پیست اسکی فراهم شده است، اما هنوز هتلی برای اقامت وجود ندارد./ج1

برچسب ها: تیوپ سواری ، اسکی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.