معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با بیان این‌که این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شدند، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با تخصیص اعتبارات ملی به این سدهای خاکی آن‌ها را دوباره فعال کنیم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سیدرحیم سجادی در حاشیه بازدید از سد خاکی کوهبرد دهدشت با اشاره به نقش حیاتی و تأثیرگذار سدهای خاکی در تأمین آب کشاورزی و جلوگیری از فرسایش زمینهای زراعی اظهار داشت: یکی از سیاستهای اصلی دولت توسعه سدها به منظور توسعه بخش کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت آبهای جاری است.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیریها و رایزنیهایی که نماینده شهرستان کهگیلویه در ارتباط با رفع مشکلات طرحهای عمرانی با ما داشتنداظهار داشت: بر همین اساس از نزدیک بازدیدی از طرحهای مهم عمرانی در بخش کشاورزی این شهرستان داشتیم.

سجادی یکی از اصلیترین مشکلاتی عمده ی سدهای خاکی شهرستانهای کهگیلویه و بهمئی را کمبود اعتبارات عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این امر باعث تعطیلی و رکود در روند اجرای این پروژهها شده است.

این مقام مسئول در وزارت کشاورزی با بیان اینکه این پروژهها از محل اعتبارات استانی تأمین میشدند، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با تخصیص اعتبارات ملی به این سدهای خاکی آنها را دوباره فعال کنیم/س

برچسب ها: اعتبار ، سد ، خاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.