سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: تجلی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال غفلت‌زدگان و نظام الحاد و عناد را دچار حیرت و سرگردانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / میر فخرالدین زاهد در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: 34 سال ملت ایران با شجاعت و رادمردی تمام عیار ترفندها و توطئه‌های نظام استکباری را خنثی کرده و با غرور و اقتدار کامل هیبت خود را به نمایش گذاشته است و در مقابل در این 34 سال در هر مقطعی که دشمن توطئه و حیله‌ای کرده است همه آنها خنثی و نقش بر آب شده است.

وی تصریح کرد: ما در آغاز نیمه دوم دهه چهار انقلاب با تبعیت از ولایت و بصیرت و شناخت کامل از حرکت‌های خبیث دشمن سعی می‌کنیم اهداف آرمانی خود را به پیش ببریم و دشمنان این نظام را در سنگر بیهوده‌گویی‌های خودشان محصور و محدود کنیم.

زاهد، یکی از نشانه‌های بلوغ جمهوری اسلامی ایران را در مقطع کنونی الگو شدن برای تمام آزادیخواهان در مسیر مجد، شرف و عزت توصیف کرد و افزود: آنهایی که تا دیروز انقلاب اسلامی را به عناوین و اشکال مختلف مورد تهدید و هجمه قرار می‌دادند امروز متوجه شدند که سردمدار استکبار، آمریکای جنایتکار بشریت را به سلاخی کشیده تا شاید بتواند حیثیت و آبروی آنها را زیر سئوال ببرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر خاطرنشان کرد: ما در حالی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می‌داریم که امسال با توجه به تقارن این ایام با ایام ربیع‌الاول و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام باید برنامه‌های شاد و متنوعی برای حضور آحاد مردم و جلب حس اعتمادآفرینی آنها اجرایی شود.

زاهد اضافه کرد: به همین مناسبت بیش از 12 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با سرمایه‌گذاری3 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد که عمدتاً خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

وی یادآور شد: قرار است در روزهای آینده با سفر استاندار اردبیل به «نیر» مهم‌ترین مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفته و اعتبارات مورد نیاز شهرستان درخواست شود/س 


برچسب ها: اردبیل ، تجلی ، حضور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.