انهدام باند اراذل و اوباش با کلکسیونی از جرایم

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند هشت نفره اراذل و اوباش که جرایم خشن زیادی را در پرونده خود به ثبت رسانده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سردار گودرزی امروز طی یک نشست خبری در جمع خبرنگاران به تشریح تازه ترین اخبار حوادث استان پرداخت و گفت:ماموران کلانتری 14 رسالت شهرستان کرج 21 دی ماه امسال از سوی مسئولین بیمارستانی، اخباری در خصوص فوت مشکوک دختری 23 ساله دریافت کرده و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
با حضور پلیس در بیمارستان و تحقیقات از کادر پزشکی مشخص شد دختر جوان به نام زهرا در اثر ضربات متعدد چاقو به طرز مشکوکی فوت کرده و فردی که او را به بیمارستان رسانده نیز در محل حضور دارد.
با بررسی ماجرا از این فرد وی به ماموران عنوان داشت: زهرا توسط پسرش محسن 23 ساله در منزل آنها به وسیله ضربات چاقو مجروح شد و ضارب نیز از محل گریخته است.
گفته های این مرد حکایت از آن داشت که از مدتی قبل با محسن در ارتباط بوده و چند برای را نیز به منزل آنها رفت و آمد کرده اما در آخرین حضور خود در منزل قاتل بر سر وعده های دروغین پسر جوان مبنی بر ازدواج با وی، با یکدیگر جر و بحث کرده و پس از توهین به خواهر محسن، از سوی او مورد حمله با ضربات چاقو قرار گرفته است.
با تلاش پلیس و تحقیقات گسترده در کمتر از 30 ساعت متهم در استان قزوین در خواب شناسایی و دستگیر شد.
*دستگیری ضارب تحت تعقیب
فرمانده انتظامی  استان البرز در تشریح خبر دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب اذعان داشت: پلیس شهرستان کرج در پی کسب اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت مجرمانه فردی به نام مصطفی عبدی که در زمینه عربده کشی، خفت گیری، شرارت و ... فعالیت داشت ماموران شکایتی دریافت کردند مبنی بر اینکه این فرد پسر بچه ای را مورد آزار و اذیت قرار داده است با چهره نگاری از متهم و انتشار تصویر وی در جراید کثیرالانتشار در نهایت وی در میدان طالقانی کرج شناسایی شد.
ولی به دلیل حضور مردم و جمعیت زیاد و عدم موقعیت استفاده از سلاح از سوی ماموران وی سه تن از عوامل انتظامی را مجروح کرده که در نهایت ماموران با به کارگیری قانون سلاح او را از دو پا مورد هدف گلوله قرار داده و دستگیر کردند، این متهم که سوابق مشابهی در شهرستان میانه داشت پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
*دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش
این مقام مسئول انتظامی همچنین از دستگیری هشت عضو باند اراذل و اوباش خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی با مرکز پلیس 110 مبنی بر حضور چند اراذل و اوباش در پژو 206 در منطقه اهری ماموران در محل حاضر و این افراد را طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.
این افراد که امیر، بنیامین، محمد سهیل، محمد و جعفر نام داشتند و با ماموران حوزه کلانتری 44 شهرک ناز نیز درگیر شده بودند پس از حضور در کلانتری نیز به شرارت خود ادامه داد و اقدام به تخریب شیشه ها و ضرب و شتم یکی از سربازها کردند که در نهایت با تلاش ماموران مهار شدند.
در بازجویی از این افراد مشخص شد بنیامین سر کرده باند چهار فقره سابقه مشارکت در قتل عمد، شرب خمر، عربده کشی، امید سابقه نگهداری سلاح، اختلال در نظم عمومی، خرید و فروش مواد مخدر و محمد نیز سابقه هشت فقره ضرب و جرح و شرارت و عربده کشی داشته اند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار