بدليل بحران اقتصادي درآمد شهروندان ايتاليايي کاهش يافته و مصرف آنها نيز به سطوح پانزده سال پيش برگشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه ايتاليايي زبان ايل مسجرو پونتو ايت ؛ شبکه شرکت هاي ايتاليا که در بر گيرنده سازمان ها و انجمن هاي تجاري اين کشور است در تازه ترين گزارش خود درباره وضع اقتصادي در ايتاليا با اشاره به تاثيرهاي منفي ناشي از بحران اقتصادي اعلام کرده است، مصرف شهروندان ايتاليايي پانزده سال به عقب و ميزان درآمدهاي واقعي مردم نيز به سطوح سال 1986 ميلادي برگشته است. 

بر اساس اين گزارش، در سال 2012 ميلادي، ميزان مصرف خانوارهاي ايتاليايي چهار مميز چهار دهم درصد کاهش يافته است. در سال 2013 ميلادي نيز مصرف خانوارهاي ايتاليايي يک مميز چهار دهم درصد ديگر کاهش خواهد يافت. بدين ترتيب،‌ مصرف در اين کشور به پانزده سال پيش باز خواهد گشت.درآمد سرانه واقعي مردم ايتاليا در سال 2012 ميلادي با چهار مميز هشت دهم درصد کاهش، از هجده هزار و دويست و شانزده يورو در سال 2011 ميلادي به هفده هزار و سيصد و سي و هفت يورو در سال 2012 ميلادي کاهش يافته بود. 

پيش بيني شده است درآمد سرانه واقعي شهروندان ايتاليايي در سال 2013 ميلادي حتي به شانزده هزار و نهصد و پنجاه و پنج يورو کاهش پيدا کند. بدين ترتيب، درآمد سرانه واقعي مردم ايتاليا در سال 2013 ميلادي به سطوح سال 1986 ميلادي باز خواهد گشت.تعداد شرکت ها و کارگاه هاي بسته شده در ايتاليا در سال 2012 و در مقايسه با سال 2011 ميلادي، به صد هزار شرکت مي رسد.
                                                     

                                                         آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: ایتالیا ، درآمد ، سرانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار