اردبیل /

21 پروژه عمرانی در شهرستان نمین بهره برداری می شود

فرماندار نمین گفت: 21 پروژه عمرانی ، اقتصادی و تولیدی با اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال در شهرستان نمین بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدتقی دریتیم در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر نمین از برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب در اولین روز از دهه فجر با حضور استاندار اردبیل در شهر نمین خبر داد و خواستار شركت گسترده و پرشور مسوولان و كاركنان ادارات منطقه در این مراسم شد.

تزیین و آماده سازی فضای شهرها و روستاهای تابعه شهرستان برای استقبال از دهه فجر از سوی شهرداران و دهیاران منطقه ، دعوت از مسوولان ادارات شهرستان برای ارائه گزارش از عملكرد خود برای مردم و نیز برگزاری برنامه ها و مراسم گرامیداشت درخور شان سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی از دیگر توصیه های فرماندار نمین در این جلسه بود.

سرهنگ عظیم سرداری فرمانده سپاه ناحیه نمین هم در این جلسه از اعزام كاروان دانش آموزی شهرستان نمین در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی كشور به استعداد 350 نفر همزمان با اولین روز دهه فجر خبر داد.

وی برگزاری سه مورد یادواره شهدا ، اجرای طرح مهر ولایت در تجلیل از شهدا و خانواده های شهدای منطقه و اجرای 50 مورد برنامه ورزشی و فرهنگی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت تابعه سپاه ناحیه نمین را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت دهه فجر در شهرستان نمین ذكر كرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، پروژه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.