جبار قوچان نژاد، سرمربي تيم ميزان خراسان گفت: پس از برد پراسترس مقابل تيم نوين کشاورز هم اکنون در شرايط مطلوب روحي به سر مي بريم.

جبار قوچان نژاد سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر با 28 امتياز و يک امتياز اختلاف با تيم هاي پنجم و ششم جدول رده بندي فاصله داريم به همين دليل بايد گفت که ما نيم نگاهي به پلي اف هم داريم.

وي خاطرنشان کرد: دور رفت موفق به شکست املي ها شديم اما اين برد را فراموش کرد و با انگيزه مطابق شناختي که از حريف داريم به مصاف آنها مي رويم.

وي گفت: با توجه به آنکه بازي در خانه برگزار مي شود از هواداران خواستيم که در سايه رعايت اصول اخلاقي و ورزشي يک روز خوب و ايده آل را براي ما رقم بزنند.

وي گفت: شناخت ما از تيم کاله آمل به دليل داشتن چند ديدار تدارکاتي بسيار زياد است اميدوارم فردا هم بتوانيم با قدرت روز ستي را براي املي ها رقم بزنيم.

قوچان نژاد يادآور شد: اگر بايکنان برخود باوري و اعتماد به نفس مطلوب دست پيدا کنند و بدون داشتن استرس از نام ستارگان آملي مقابل آنها ظاهر شوند به طور قطع شکست آنها دور از استرس نخواهد بود.

وي گفت: ما براي برد نياز به تمرکز فوق العاده داريم و در اين راستا نبايد از توان و عملکرد فوق العاده حرفه اي املي ها چشم پوشي کرد./آق

برچسب ها: ستاره ، کاله ، قوچان نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار