حسيني در کنگره شعر شهدای جهاد علمی:

انسانیت باید در خدمت علم قرار گيرد/ نگذاريم که علم ابزار استيلاي دشمنان شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انسانیت باید در خدمت علم قرار گيرد و در اين راستا لازم است تلاش كنيم تا اجازه استفاده دشمن از علم به عنوان ابزار استیلا گرفته شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سيد محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنگره شعر شهدای جهاد علمی که سه‌شنبه شب در تالار ایوان شمس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد علمی، بسیج را در همه مراحل انقلاب نقش‌آفرین دانست و گفت: جنگ نظامی تنها یک بعد از مبارزه جهادگران ما با نظام سلطه بود، اما امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی،‌ سیاسی و علمی در حال جنگ با نظام سلطه هستیم.
 
وی با بیان اين‌که دشمنان قصد دارند از ابزار علم و دانش به عنوان ابزاری برای استیلای خود استفاده کنند، اظهار داشت: انسانیت باید در خدمت علم قرار گيرد و در اين راستا لازم است تلاش كنيم تا اجازه استفاده دشمن از علم به عنوان ابزار استیلا گرفته شود.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب به مبحث جهادعلمی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد موانعي سعی داشتند کشور ایران را از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز دارند، اما ما توانسته‌ایم گام‌های بلندی برداریم و عالمان ایرانی در دنیا سرافراز هستند.
 
حسيني در پايان با اشاره به نقش پررنگ شاعران در انقلاب اسلامی گفت: جای شکر و سپاسگزاری است که در بین اقشار مختلف جامعه، شاعران همواره در عرصه‌های مختلف با آرمان نظام همراه بودند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حسینی ، شهدای ، جهاد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار