مشهد/مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی:

باید تمام تلاش خودرا برای تکمیل سریع مسکن مهر به کار ببندیم

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی برتلاش همه مسئولان در تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدرضا قلندر در بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان چناران و شهر جدید گلبهار با اعلام این مطلب گفت: چشم امید بسیاری از مردم به اجرای طرح ملی مسکن مهر دوخته شده و بر همه دست اندرکاران این طرح اعم از کارشناسان، ناظران، تعاونی های مسکن و پیمانکاران واجب است جهت حفظ حرمت مردم و آبروی نظام تمام تلاش خود را در تکمیل و بهره برداری از این طرح ملی به کار بندند.

وی باتاکید بر حمایت کامل  اداره کل راه وشهرسازی استان از خواست مردم ، افزود: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات جاری اجرای پروژه های مسکن مهر و تحویل به موقع واحدها به صاحبان آنها فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان در جریان این بازدید طی جلساتی با مسئولان تعاونی ها و پیمانکاران مجری پروژه های مسکن مهر در شهرهای چناران و گلبهار به بررسی مشکلات اجرایی پیش راه ایشان و ارائه راهکارهای لازم جهت حل آنها پرداخت.

بازدید از راه های حوزه استحفاظی چناران، پروژه های در حال اجرای کنارگذر چناران و راه روستایی گرو و وضعیت راهداری اداره راه و شهرسازی چناران از دیگر برنامه های قائم مقام وزیر و مدیرکل راه در جریان این دیدار بود./س

 

برچسب ها: تلاش ، تکمیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.