صادقی در نطق میان دستور مطرح كرد

تلاش غرب براي تخریب وجهه اسلام با ارائه تسهیلات به گروههای تروریستی

نماینده مردم شیراز گفت: غرب با ارائه تسهیلات به گروههای تروریستی قصد دارد اعمال آنها را به اسلام نسبت داده وجهه اسلام را در جهان تخریب کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به اقدامات غرب و جبهه استکبار در منطقه گفت: استکبار جهانی درصدد است با سرمایه‌گذاری کلان در کشورهای منطقه و ایجاد التهاب مانع پیشرفت بیداری اسلامی شود لذا هوشمندی دولتمردان را می‌طلبد تا نقاط ضعف در اقتصاد زمینه اعتراض را در این کشور فراهم نکند.

وی در ادامه افزود: تلاش در لشكرکشی و همراهی برخی کشورها موجب بی‌اعتباری و تهدیدی جدی برای نظام‌های منطقه است.

صادقی تصریح کرد: سوریه نمونه‌ای از این کشورهاست که غرب در صدد است تا با توطئه چینی و بحران آفرینی زمینه‌های حضور رژیم صهیونیستی را تضمین کند.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه تلاش برای تخریب وجهه اسلام ابعاد جدیدی پیدا کرده است، گفت: استکبار جهانی با در اختیار گذاشتن پول و امکانات برای گروههای تروریستی با نام اسلام کشتار را به راه انداخته تا تصویری منفی از اسلام در چشم جهانیان بسازند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اظهار داشت: باید انتخابات دوره یازدهم با عبرت از سال 88 برگزار شود چرا که خارج‌نشینان چشم به آن داشته و برای انتخابات رمز و کلید واژه انتخاب کرده‌اند لذا مسئولان باید از به عنوان یک فرصت برای اتحاد و همدلی استفاده و چشم انتظار خلق یک حماسه دیگر باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اهداف دشمن تصریح کرد: تاخیر در انتخابات به کاهش مشارکت، دل سرد کردن مردم و دامن زدن به اختلافات احزاب از آمال و اهداف بد خواهان است لذا هر کس که به آن‌ها کمک کند عمل آن‌ها غیر قابل بخشش بوده و در دادگاههای الهی و افکار عمومی محاکمه خواهند شد.

وی تاکید کرد: در جهت دشمنان نظام حرکت کردن غيرقابل بخشش و جفا به مردم بوده چرا که فشار اقتصادی را افزایش داده و اقتصاد مقاومتی را به فراموشی خواهد سپرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صادقی ، نطق ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار