امام جمعه سبزوارگفت: رعایت صداقت، عدالت و بی طرفی کامل در انتقال اخبار از ضرورت های حرفه خبرنگاری است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی همچنین با اشاره به توطئه ها ، تبلیغات سوء و نقشه های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: یکی از ابزارهای دشمن ایجاد تفرقه است که رسانه های گروهی باید در این زمینه با هوشیاری و بصیرت، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران و روزنامه نگاران باید به گونه ای اخبار را انعکاس دهند که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

 
امام جمعه سبزوار همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی را به عنوان وظیفه همگانی، برای همه به ویژه خبرنگاران ضروری دانست.

 ابراهیمی افزود: همه باید تلاش کنیم نوجوانان و جوانان را با واقعیت های انقلاب آشنا کرده و فداکاری ها و جان فشانی های ملت ایران در راستای پیروزی انقلاب را برای آنها بیان کنیم.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) و وحدت مردم به پیروزی رسید اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی نه تنها برای ملت ایران که برای ملت های منطقه داشت و بیداری اسلامی در منطقه نیز نتیجه این انقلاب بزرگ الهی است.



وی  افزود: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی نظام سلطه در جهان را در هم شکست و در مقابل دشمنان ایستاد و استقلال خود را حفظ کرد.

ابراهیمی  با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت : اکنون نیز ملت بزرگ ایران با پیروی از ولایت و افزایش بصیرت و وحدت، موجب شکست دشمنان شده و همچون گذشته آنان را مایوس می کند/س

 

برچسب ها: خبرنگار ، هدایت ، مخاطبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.