هیات انتخاب برای جلوگیری از بهانه جناح های مخالف برای انتخاب فیلم ها دست به عصا عمل کرد.

طهماسب صلح جو منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جشنواره فیلم فجر و ارزیابی فیلم ها گفت: تا زمانی که فیلم دیده نشود ارزش و کیفیت آنها را نمی توان از نام و فیلمسازان تشخیص داد بلکه برخی از فیلم سازان جوان هم توانایی ساخت فیلم خوب را دارند.
وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر خواهان این است که براساس بضاعت سینمای ایران تعدادی از فیلم سازان جوان را نیز جذب کند و رکورددان سینما همچون ابراهیم حاتمی کیا با احتیاج نداشتن به جایزه جشنواره فرصت را به جوانان بدهد.
صلح جو در ادامه در خصوص حذف برخی از فیلم ها عنوان کرد: هیات انتخاب شاید با این کار دست به عصا عمل کرد تا بهانه دست جناح های مخالف ندهد.
وی ضمن اشاره به حرف و حدیث های بی اساس،‌اظهار داشت: از روی حرف و حدیث ها نمی‌توان قضاوت کرد و باید در خصوص ارزش کیفی فیلم ها بعد از جشنواره اظهار نظر کرد.
صلح جو تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر در کنار رقابتی بودن بعنوان یک جشن سینمایی به مناسبت دهه فجر برازنده برگزاری در این دوره است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی تولید در دهه 70 به 40 اثر می‌رسید و مورد استقبال هم در زمان اکران قرار می گرفت اما اکنون سینمای ما ظرفیت تولید بسیار را با توجه به استقبال کم مخاطبان ندارد./ي2
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، صلح جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار