زنجان/

لزوم استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

باید از ظرفیت موجود صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان نهایت استفاده را کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در جلسه کار گروه امور اقتصادی و تولیدی استان زنجان، با اشاره به تغییرات احتمالی شرایط در سال آینده گفت: باید از ظرفیت موجود صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان نهایت استفاده را کرد.

عباسی با اشاره به طراحی چند کار گروه تخصصی، در ابتدای امسال افزود: این کار گروه‌ها باید مسائل حیطه مدیریتی خود را با دقت پیگیری و مشکلات را احصا کند.

وی با بیان اینکه انتظار ویژه‌ای از کار گروه‌‌های تخصصی تشکیل شده وجود دارد، تصریح کرد: اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بخش اقتصاد و واحدهای تولیدی نیاز به همت ویژه دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان ادامه داد: باید زمینه استفاده واحدهای تولیدی استان زنجان را از ظرفیت صندوق توسعه ملی فراهم کرد.

عباسی بر لزوم ورود اتاق بازرگانی، شبکه بانکی و همچنین کار گروه‌های تخصصی برای احصا و حل مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان تاکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان ،صیانت از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در استان و همچنین فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدید را دو وظیفه مهم مدیران اقتصادی استان دانست./س



برچسب ها: ظرفیت ، واحد ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.