حسيني در نطق ميان‌دستور:

مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد چيزي جز تفرقه و فتنه ديگر را دنبال نمي‌کنند

عضو کميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه اينکه برخي در داخل به دنبال ايجاد تفرقه هستند، گفت: مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد چيزي جز تفرقه و فتنه ديگر را دنبال نمي‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سيدمرتضي حسيني نماينده مردم قزوين، آبيک، البرز در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز چهارشنبه (4 بهمن ماه) سخنان خود را با ذکر سه مورد از بيانات امام خميني(ره) آغاز کرد و گفت: "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيب نرسد"، "افرادي هستند كه من از آنها تعريف كردم ولي ملاک حال فعلي است"،" هر وقت دشمن از شما تعريف کرد از خود شک کنيد" از بيانات گوهرباري است که حال آنهایی که خود را از پیروان امام می‌دانند، ببینند در کجا هستند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه وحدت يکي از موارد مورد تاکيد مقام معظم رهبري است، افزود: دشمن بر روي تفرقه در جهان اسلام و در داخل کشور سرمايه‌گذاري عظيمي کرده است و در حالي که جهان اسلام بايد منسجم‌تر از هميشه بر عليه استکبار و رژيم صهيونيستي قرار گيرند به جان هم افتاده و در جهت منافع آنان حرکت مي‌کنند.

عضو کميسيون فرهنگي ادامه داد: در سوريه خط مقدم هجوم دشمنان قرار گرفته و عراق و افغانستان و ايران از خطر تفرقه افكني دشمنان مصون نبوده لذا هوشمندي مسئولان را بيش از پيش مي‌طلبد.

وي با اشاره به اينکه برخي در داخل به دنبال ايجاد تفرقه هستند تصريح کرد: نبايد به جهت وضعيت موجود نظام را زير سوال برد و مطرح کنندگان انتخابات آزاد چيزي جز تفرقه و فتنه ديگر را دنبال نمي‌کنند.

حسيني با اشاره به اولويت داشتن مسائل اقتصادي، بيان داشت: رئيس جمهور در صحن علني بيش از يک و نيم ساعت و 13 نماينده پس از وي در خصوص مسائل اقتصادي صحبت کردند که نشان از اهميت اين موضوع است چرا که در اين فضا بايد به فکر اقشار آسيب‌پذير جامعه باشيم.

عضو کميسيون فرهنگي با بيان اينکه مسائل فرهنگي مغفور مانده است، افزود: چرا نبايد صنعت و  گردشگري و غيره همراه با پيوست‌هاي فرهنگي باشد مگر فرهنگ غذاي روح و مهمتر از غذاي جسم نيست.

وي در ادامه با بيان اينکه براي مسائل مختلف بايد فرهنگ سازي صورت گيرد گفت: دشمن براي کودکان و جوانان کشور سرمايه گذاري کرده و هر صنعتي با فرهنگ غرب وارد کشور مي‌شود لذا اين ضرورت وجود دارد تا براي آنها پيوست فرهنگي مناسب کشور را در نظر بگيريم.

نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در پايان با اشاره به مشکلات اقتصادي تاکيد کرد: بايد تدابيري انديشيد تا با کم کردن هزينه‌ها توليد را بالا برده و به فکر کارمندان و کارگران دهک‌هاي اول تا چهارم بود  چرا که مردم مي‌خواهند مسئولين بدون لجبازي به فکر هزينه‌هاي سنگين باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار