رودهن/نخستین اقدام در پردیس؛

ایجاد چارچوب‏ های لازم برای استقرار واحد های سیاسی و مدیریتی است

استاندار تهران گفت: نخستین اقدام بعد از اعلام ارتقای منطقه ‏ای به شهرستان، ایجاد چارچوب‏ های لازم برای استقرار واحدهای سیاسی و مدیریتی در آن است.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مردم نباید در صف ‏های طولانی پشت در دفتر فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان تازه‏ تأسیس معطل بمانند.

وی ادامه داد: امروز در سایه برخورداری از اختیارات در حوزه‏ های مختلف، مسائل باید در داخل شهرستان حل و فصل شود.

تمدن اضافه کرد: تدوین برنامه اعتباری بودجه مستقل نیز از دیگر مزایای تبدیل یک منطقه به شهرستان است که البته برابر با شاخص‏ هایی نظیر پهنه جغرافیایی، جمعیت ساکن و پروژه‏ های اجرایی، میزان بودجه در بخش ‏های عمرانی و خدماتی فاصله بسیاری با بودجه کنونی خواهد داشت.

استاندار تهران با بیان اینکه معارفه پشت درهای بسته اهداف پیش رو را محقق نمی‏ کند گفت: شهرستان پردیس مرکز بزرگ‏ ترین پروژه مسکن مهر کشور است.

وی ادامه داد: طرح ارتقای بخش مرکزی تهران، روز 9 دی در هیئت دولت مصوب و در سالروز آغاز امامت حضرت ولی ‏عصر(عج) اجرایی شد.

تمدن اضافه کرد: همه آیین‏ های معارفه باید مانند امروز در مساجد و با حضور همه مردم شریف برگزار شود؛ مراسم معارفه پشت درهای بسته، ما را به اهداف رفیع مد نظر سوق نمی ‏دهد.

استاندار تهران افزود: معنای اصلی معارفه آن است که دست مسئول را در دستان مردم قرار دهیم تا جریان خدمت ‏رسانی بعد از آن آغاز شود.

وی ادامه داد: باید از رئیس جمهور، وزیر کشور و همچنین هیئت دولت برای تصویب اجرای طرح تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا تقدیر کرد.

تمدن اضافه کرد: شهرستان پردیس دارای مختصات جغرافیایی و مشخصات اقلیمی بسیار متعدد و متنوعی بوده و اجرای بزرگ ‏ترین طرح مسکن مهر کشور در این شهرستان، نشان از قابلیت ‏های بالقوه آن دارد./س


برچسب ها: پردیس ، سیاسی ، مدیریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.